9. del - Velenje
Modri volan


Fantje so nas že pripravljeni čakali v učilnici, ki je bila zelo praktično postavljena kar v delavnici. Najprej so bili malo zadržani, potem pa jim je steklo. Vsi so odgovarjali, bilo je napeto in trajalo je kar nekaj časa, da smo dobili štiri najboljše – to so bili Žiga, Mitja, Jože in Gregor. Pred njimi je bila potem naloga, ki jo je opravljalo že 32 tekmovalcev pred tem: zamenjati so morali Goodyearov letni avtomobilski plašč z zimskim. Seveda pravilno, tako da so morali paziti na rotacijo, da se je plašč dobro ulegel na platišče in da ga niso pozabili namazati. Naredili smo še dva počepa, za sprostitev, Žiga pa je začel prvi.
Kljub temu da je bil stroj za premontažo pnevmatik v sosednjem prostoru, Žiga ni imel nobenih težav in je nalogo opravil brez zapletov, zato je tudi dosegel zelo dober čas, 2:46:44, s čimer je bil seveda zelo zadovoljen. Mitja, ki je bil naslednji, je imel nekaj manjših težav z vijaki, zato je zapravil kar nekaj dragocenih sekund. Tudi Jože je naredil nekaj manjših napak, ki pa ga niso stale preveč časa, tako kot Gregorja, ki je bil zadnji in je imel nekaj več težav. Do razkritja rezultatov fantje niso vedeli, kdo gre naprej. Vsi so bili na trnih, ko smo na tablo napisali njihove dosežke, pod tremi minutami pa sta se odlično izkazala Jože in Žiga, ki ju je sedaj čakala menjava oljnega filtra.
Jure Kočar iz AMZS pravi, da kadar menjamo olje, menjamo tudi oljni filter. To, da se ga menja vsako drugo menjavo olja, naj bi bila že preživeta zadeva. Poznamo klasične oljne filtre z ohišjem in pa sedaj vse pogostejše oljne vložke. Ibiza ima primer oljnega čistilca z vložkom, to je klasičen mehanski čistilec olja. Da nismo preveč packali, sta dijaka menjala le oljni filter, ki je del originalnih Seatovih nadomestnih delov, za katere najdete cene na spletni strani www.vednovredno.si. Uporabila sta posebno Uniorjevo orodje in sicer nastavljivi ključ za oljne filtre, ki je primeren za odstranjevanje vseh vrst oljnih filtrov od 60 do 120 mm premera. Uporabila sta tudi ragljo in podaljšek, nazaj pa sta ga privila s posebnim Uniorjevim ključem in moment ključem.
Jože je začel prvi, ker je imel slabši čas pri prvi nalogi, tokrat pa je bil veliko bolj spreten kot pri menjavi pnevmatike. Nič ga ni zmedlo, posebni nastavljivi ključ za oljne filtre je znal lepo uporabiti in kot bi mignil, ga je zamenjal. V manj kot pol minute! Žiga je imel takoj nekaj težav z nastavljanjem ključa in tukaj je izgubil kar nekaj dragocenih sekund. Kakšen čas je dosegel, pa si poglejte v zgornjem videu. Samo eden od njiju se bo namreč v nadaljevanju tekmovanja potegoval za končno nagrado, Uniorjev voziček s 330 kosi orodja!
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















