Bil je lep jesenski in razmeroma topel četrtek, ko smo se odpravili proti Mariboru, kjer nas je že nestrpno pričakovalo 11 najbolj pogumnih bodočih avtoserviserjev, ki so želeli dokazati, da so kos vsem težavam, ki se lahko pojavijo. Skupaj s Toyoto, Castrolom in Generali zavarovalnico smo pripravili učilnico, ki je bila hkrati tudi delavnica, zato fantom do praktične naloge ni bilo treba hoditi daleč, a vendar so se morali najprej prebiti skozi teoretični del, ki zna biti za marsikoga težaven.
V bistvu lahko rečemo, da so dijaki med predavanji očitno postali bolj poslušni, saj je Iztok porabil kar nekaj vprašanj, preden smo dobili štiri, ki so na tri vprašanja odgovorili pravilno. Seveda se je med njimi našel tudi kdo, ki si je zaradi napačnega odgovora prislužil minus pol točke, vendar so na koncu bili najhitrejši David, Aljaž, Teo in Kristjan.
Po teoriji je seveda sledila še praksa, ki je fantom načeloma bolj po godu. Na naši toyoti yaris so namreč morali odstraniti platišče, zamenjati letni plašč z zimskim, ker jih bo čez mesec dni treba zamenjati, in nato platišče znova privit na svoje mesto. Mogoče se naloga zdi nadvse enostavna, vendar morajo vsi pozorno spremljati rotacijo plašča, ne smejo pozabiti na kapico ventilčka ali na mazanje gume, seveda pa nikakor ne smejo poškodovati avtomobila.
Fantje so nalogo opravljali v takšnem vrstnem redu, kot so zapustili razred, zato se je plašča prvi lotil David, ki se je naloge lotil hitro, prav tako pa se je videlo, da je imel za sabo že nekaj izkušenj, saj je plašč zamenjal v času 2:34. Malenkost slabše se je odrezal Aljaž, ki si je vzel preveč časa, Teo pa je imel največ težav, saj je najprej vzel napačno platišče, nato pa ga je še dodatno izdala trema pri montaži. Kristjan je bil zadnji in razmeroma hiter, vendar si je prislužil pribitek zaradi kapice ventilčka in zaradi vijakov, ki jih je pustil na tleh. Kljub kazenskim sekundam je bil s časom 2:33 dovolj hiter za naslednjo nalogo.
S profesorjem Brankom smo najprej razdelali nalogo in pripravili orodje, nato pa je sledila menjava zavornega koluta. Ker je toyota yaris imel za sabo samo 13.000 kilometrov, ga seveda nismo zamenjali z novim iz Toyotinih originalnih nadomestnih delov, pač pa smo ga samo odstranili in ponovno namestili. Z nalogo se je prvi spopadel David in sprva mu je šlo zelo dobro, nato pa se mu je zelo zataknilo pri nameščanju vzmeti, ki je ni in ni mogel spraviti na pravo mesto. Tako je štoparica na koncu pokazala čas 13:20. David seveda ni bil zadovoljen, saj je vedel, da je kristjan zelo spreten in njegovi strahovi so se uresničili že čez nekaj minut. Kristjan je namreč nalogo opravil po 4 minutah 10 sekundah, Iztok pa je bil tako navdušen, da je pozabil na svečano razglasitev in takoj izustil rezultat.
Kristjan se je tako uvrstil v decembrski finale, kjer se bo skupaj z ostalimi najboljšimi bodočimi avtoserviserji med drugim boril celo za službo pri Toyoti.