Pravila so za vse enaka, samo po eden iz vsake šole gre v finale, kar pa ni pomenilo, da borba tudi tokrat ne bo napeta. S toyoto yaris smo se zadnjih nekaj metrov peljali na elektriko, kar je ena od boljših lastnosti hibrida. In seveda to, da nihče nikoli ne sliši, kdaj ste ponoči prišli domov. Tudi tokrat so nas čakale tri naloge, dve praktični in najprej teorija, kjer so tekmovalci odgovarjali na za njih enostavna vprašanja, saj jim vedno podamo tri možne odgovore. Tako so svoje znanje in hitrost najbolje izkoristili Martin, Klemen, Jaka in Marko, ki so se uvrstili v praktični del tekmovanja.
Menjava plašča nobenemu od fantov ne predstavlja večje težave, razen če ga preveč moti prisotnost kamer in gledalcev. V Postojni kljub temu tekmovalci niso imeli večjih težav, se je pa prvi s plaščem spopadel Martin in postavil zelo dober čas 3:02. Klemen je zaostal za slabo minuto, Jaka za njim pa še za dodatno minuto, ker je imel z menjavo nekaj težav. Ko je bil Klemen z eno nogo že v finalu, ga je Marko prehitel za manj kot dve sekundi in se s tem veselil nadaljevanja.
Po dveh opravljenih nalogah je na vrsto prišla zadnja – najtežja. Sicer fanta nista rabila menjati hibridne baterije, ker ima 10-letno jamstvo, pač pa sta zamenjala ploščice zadaj. Z nalogo je prvi začel Marko, ker je pri prvi praktični nalogi dosegel slabši rezultat. Pri hibridih se zavorne ploščice malenkost počasneje izrabijo, saj se kinetična energija pretvarja v električno in se shranjuje v bateriji, kar sta tekmovalca takoj opazila.
Marko je brez večjih težav zaključil v času 2:47, za njim pa se je naloge lotil še Martin, ki jo je sicer opravil v podobno dobrem času, vendar je naredil eno manjšo napako, zato se je v veliki finale uvrstil Marko. Tam bo moral še enkrat dokazati, da zna dobro vrtet orodje in hitro ter pravilno opraviti vse naloge.