Ste vedeli, da je vožnja z motorjem glede na število prevoženih kilometrov tudi do 100-krat nevarnejša od vožnje z avtom? Tudi o tem so govorili na posvetu Anatomija motoristove vožnje.
Področje motoristov raziskujejo številni strokovnjaki, ki so na tokratnem posvetu pod drobnogled vzeli vedenjske vzorce motorista in iskali vzroke, zakaj je zadnja leta vse več umrlih motoristov v prometnih nesrečah. Ukvarjali so se z vprašanji: Kaj se dogaja z motoristom pred nesrečo? Kdaj motoristi tvegajo (pre)več? Katerim motoristom se najpogosteje dogajajo nesreče? Kje so rezerve pri vozniku in kje pri infrastrukturi? Tudi, kaj je tisto, česar v zvezi z motoristovo vožnjo še ne vemo?
Podatkov o motoristu, njegovem vedenju in dogajanjem med vožnjo je namreč premalo, kar pogosto otežuje, da bi lahko načrtovali in izvedli učinkovitejše ukrepe za povečanje varnosti motoristov. Seveda na motorista vpliva tudi čustveno stanje pred in med vožnjo, ker pa vožnja z motorjem pomeni tudi sproščanje stresa, je lahko koktajl različnih hormonov za motorista nevaren. Vse to so strokovnjaki osvetlili na tokratnem dogodku Anatomija motoristove vožnje, ki ga je Zavarovalnica Triglav organizirala v sodelovanju z AMZS ter radijskim voditeljem in motoristom Miho Šaleharjem.
Za večjo varnost motoristov odslej skrbi tudi aplikacija DRAJV, ki je na voljo tudi za motoriste. Motoristi imajo tako zdaj možnost, da uporabljajo orodje, ki pomaga, da podatke, ki jih z vožnjo ustvari, obrne v prid svoji varnosti.