Pomagala na terenu
Varno za volanom


Danes pri vožnji po brezpotjih namreč pomaga kopica elektronskih sistemov, zaradi katerih zmorejo vozila preplezati tudi najzahtevnejše terene. Yeti denimo, ki sploh ni klen terenec, uporablja zanimiv sistem, ki nam pri speljevanju pomaga, da ne skurimo sklopke. Ne glede na pritisk stopalke za plin se vrtljaji ne bodo dvignili nad 2500 vrtljajev, kar je dovolj, da bomo speljali in premalo, da bomo mučili sklopko. Še boljši je sistem, ki samodejno vzdržuje hitrost avtomobila pri spuščanju, brez dodatnega voznikovega zaviranja. Tukaj zgolj prestavimo v prosti tek in pritisnemo ta gumb.
Nekateri boljši terenski avtomobili imajo podoben sistem še za vzpenjanje, pri čemer se avtomobil počasi, a vztrajno vzpenja brez pritiskanja na plin, ponekod je na voljo celo kamera, ki kaže, kam sta obrnjeni sprednji kolesi. Da ne bi slučajno napačno zavili. Pri speljevanju v klanec pomagata še 'hill holder', ki preprečuje, da bi avtomobil pred speljevanjem zdrsnil nazaj, pa tudi samodejni menjalnik. Takrat se namreč ni treba še dodatno ubadati s sklopko.
Pon | Tor | Sre | Če | Pet | Sob | Ned |
28 | 29 | 30 | 31 | 01 | 02 | 03 |
04 | 05 | 06 | 07 | 08 | 09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
nissan qashqai | 243 |
volkswagen golf | 204 |
renault clio | 181 |
volkswagen golf | 137 |
volkswagen T-cross | 123 |
Podatki veljajo za november 2020.
Letos je bilo v SLO prodanih 51.346 novih avtov.
Obljubimo vam, da ne bomo smetili!


















