Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ljubljana - 05.12.2015

Zeleni volan

Avtor prispevka: Jure Cehner
Na isti dan, 5. decembra, se je v Ljubljani zgodil redni del Zelenega volana pred finalom, kjer sta možnost za glavno nagrado prejela še zadnja dva najbolj zelena vsemi udeleženci.
Ljubljana - 05.12.2015
Foto: Gašper Miš
21. 12. 2015 ob 12:15
Komentarjev: 0
video Zeleni volan - Ljubljana
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prestolnica je tiste sobote bila prizorišče dogajanja še zadnjega rednega dela Zelenega volana sezone, neposredno pred velikim finalom. Med vsemi izžrebanci sta tako samo še dva tekmovalca dobila priložnost sodelovati v finalu in osvojiti hibridni auris za cel mesec. Na taisti dan je Toyota Center v ljubljanskem BTC-ju imela tudi dan odprtih vrat, kjer ste vsi potencialni kupci ter firbčneži lahko sedli za volan katere od toyot ter se podali na testno vožnjo. Šesti Zeleni volan, ki ga oddaja Volan organizira v sodelovanju s Toyoto in Zavarovalnico Triglav, zadnji v rednem delu, se je tako lahko pričel.

Ker je bil to zadnji Zeleni volan, smo se odločili stvari še nekoliko začiniti. Te so sicer zaradi blage predpraznične mrzlice na cestah že itak bile, ampak kljub vsemu smo se odločili tako za redni del kot tudi finale vsem tekmovalcem dodati še en parameter.  Do takrat smo, kot veste, merili porabo in povprečno hitrost odpeljane trase, ki je služila v primeru, da sta dva tekmovalca imela na deciliter enaki porabi. Vedeli smo, da so vsi tekmovalci varčni, ampak v kolikšni meri vozijo tudi varno? No, pred kratkim smo izvedeli za Triglavovo aplikacijo Drajv, ki smo jo med drugimi preizkusili na tej povezavi, in s pomočjo nje in pametnih telefonov prišli še do dodatne meritve - ocene varne vožnje. Ta je bila v rednem delu prisotna samo kot zanimivost in priložnost za testiranje aplikacije pred finalom, kjer pa je ocena dejansko vplivala na končni rezultat.

Trasa rednega dela je bila krajša kot običajno, v dolžino je znašala točno sedem kilometrov. Izpred Toyotinega centra v BTC-ju so se tekmovalci napotili južno proti Letališki cesti, jo ucvrli proti obvoznici, se nanjo priključili za tistih nekaj metrov in na zaloškem izvozu obrnili ter se napotili nazaj po enaki poti. Pri tej trasi je bilo ključno vzdrževanje pravilne hitrosti na 3-kilometrski ravnini na Letališki cesti. Aurisova 1,2-kilovatnourna baterija je dovolj samo za dva do tri izključno električno gnane kilometre, kar pomeni, da je bilo potrebno veliko taktiziranja.

Po končanih vožnjah je bilo očitno, da se je tekmovalcem najbolj obrestovalo, če so prvo polovico vozili normalno z malce bolj naglimi pospeševanji, torej samo z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, da se je baterija do obvoznice skoraj v celoti napolnila, nazaj grede pa so jo z izjemno nežno nogo na ravnini izpraznili. Takšna taktika se je najbolj obrestovala dvema tekmovalcema, ki sta se tako uvrstila v finale. Tokrat smo kot največja zelenca okronali sledeča:

Klemen Kladnik - 2,9 litra
 

Igor Lukner - 3,1 litra

Iskrene čestitke Klemnu in Igorju! Klemnu še posebej, saj mu je edinemu uspelo aurisa prepričati, da je na tej trasi pil manj kot tri litre goriva, Igorju pa zato, ker mu je edinemu uspelo na aplikaciji Drajv dobiti najboljšo možno oceno varčne vožnje, čisto stotico. Tako, zadnji del rednega dela tekmovanja je bil zaključen, prejeli smo še poslednja tekmovalca, ki sta se pridružila eliti varčnežev, dvanajsterici najboljših širom Slovenije, ki so najbolj racionalno polnili in trošili aurisovo baterijo. Ampak samo eden se je za en mesec domov odpeljal z hibridnežem. Kdo je bil najboljši, izveste v naslednji oddaji Volan.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 29. 10. 2020
Oktober 2020
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
28293001020304
050607  domača premiera - citroën C3
08  mednarodna premiera - ford transit
091011
121314  domača premiera - volkswagen ID.3
15161718
19202122232425
26272829303101

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 243
škoda octavia 226
volkswagen golf 120
renault captur 115
peugeot 2008 111

Podatki veljajo za september 2020.

Letos je bilo v SLO prodanih 43.232 novih avtov.

Anketa
Bodo cene goriv kmalu šle v nebo?
979Bom pač nalival, kjer bo ceneje! 978Zagotovo, nekdo mora zaslužiti. 977Upam, da ne. 976Ne, še naprej bo vse po 1 EUR!


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 tedni  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 tedni  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 2 tedni  | 
carVertical Najbolj zanesljive znamke po mnenju ... pred 2 tedni  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 3 tedni  | 
Zavarovalnica Triglav Prenovljena aplikacija DRAJV pred 4 tedni  | 
Toyota Slovenija Skupaj s partnerji za poostrenje ... pred 1 meseci  | 
Kia Najvišji tržni delež v zgodovini pred 1 meseci  | 
Renault, Nissan & Uber Elektrificirane vožnje v Evropi pred 1 meseci  | 
Toyota Slovenija Visoko srečanje pred 1 meseci  | 
GiroCarShare Najemi moje vozilo in ohrani naš planet pred 2 meseci  | 
Continental Avtodomi bolj priljubljeni kot kadar ... pred 2 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Manj prehitrih v Markovcih pred 3 meseci  | 
Continental & Extreme E Dirka za spremembe pred 3 meseci  | 
Suzuki Slovenija Sponzorska vozila za Judo zvezo ... pred 4 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Širitev delovnega časa poslovalnic pred 5 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Tri četrtine kolesarjev krši prometna ... pred 5 meseci  | 
Ford Izdelujejo maske za obraz in vizirje pred 5 meseci  | 
Zavarovalnica Triglav Bi danes še opravili vozniški izpit? pred 7 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Stanje prometne varnosti pred 9 meseci  |