Volan na Facebook-u Uredništvo Oglaševanje
 

Ljubljana - 05.12.2015

Zeleni volan

Avtor prispevka: Jure Cehner
Na isti dan, 5. decembra, se je v Ljubljani zgodil redni del Zelenega volana pred finalom, kjer sta možnost za glavno nagrado prejela še zadnja dva najbolj zelena vsemi udeleženci.
Ljubljana - 05.12.2015
Foto: Gašper Miš
21. 12. 2015 ob 12:15
Komentarjev: 0
video Zeleni volan - Ljubljana
VIDEO VSEBINA
 
Zapri video

Prestolnica je tiste sobote bila prizorišče dogajanja še zadnjega rednega dela Zelenega volana sezone, neposredno pred velikim finalom. Med vsemi izžrebanci sta tako samo še dva tekmovalca dobila priložnost sodelovati v finalu in osvojiti hibridni auris za cel mesec. Na taisti dan je Toyota Center v ljubljanskem BTC-ju imela tudi dan odprtih vrat, kjer ste vsi potencialni kupci ter firbčneži lahko sedli za volan katere od toyot ter se podali na testno vožnjo. Šesti Zeleni volan, ki ga oddaja Volan organizira v sodelovanju s Toyoto in Zavarovalnico Triglav, zadnji v rednem delu, se je tako lahko pričel.

Ker je bil to zadnji Zeleni volan, smo se odločili stvari še nekoliko začiniti. Te so sicer zaradi blage predpraznične mrzlice na cestah že itak bile, ampak kljub vsemu smo se odločili tako za redni del kot tudi finale vsem tekmovalcem dodati še en parameter.  Do takrat smo, kot veste, merili porabo in povprečno hitrost odpeljane trase, ki je služila v primeru, da sta dva tekmovalca imela na deciliter enaki porabi. Vedeli smo, da so vsi tekmovalci varčni, ampak v kolikšni meri vozijo tudi varno? No, pred kratkim smo izvedeli za Triglavovo aplikacijo Drajv, ki smo jo med drugimi preizkusili na tej povezavi, in s pomočjo nje in pametnih telefonov prišli še do dodatne meritve - ocene varne vožnje. Ta je bila v rednem delu prisotna samo kot zanimivost in priložnost za testiranje aplikacije pred finalom, kjer pa je ocena dejansko vplivala na končni rezultat.

Trasa rednega dela je bila krajša kot običajno, v dolžino je znašala točno sedem kilometrov. Izpred Toyotinega centra v BTC-ju so se tekmovalci napotili južno proti Letališki cesti, jo ucvrli proti obvoznici, se nanjo priključili za tistih nekaj metrov in na zaloškem izvozu obrnili ter se napotili nazaj po enaki poti. Pri tej trasi je bilo ključno vzdrževanje pravilne hitrosti na 3-kilometrski ravnini na Letališki cesti. Aurisova 1,2-kilovatnourna baterija je dovolj samo za dva do tri izključno električno gnane kilometre, kar pomeni, da je bilo potrebno veliko taktiziranja.

Po končanih vožnjah je bilo očitno, da se je tekmovalcem najbolj obrestovalo, če so prvo polovico vozili normalno z malce bolj naglimi pospeševanji, torej samo z 1,8-litrskim bencinskim motorjem, da se je baterija do obvoznice skoraj v celoti napolnila, nazaj grede pa so jo z izjemno nežno nogo na ravnini izpraznili. Takšna taktika se je najbolj obrestovala dvema tekmovalcema, ki sta se tako uvrstila v finale. Tokrat smo kot največja zelenca okronali sledeča:

Klemen Kladnik - 2,9 litra
 

Igor Lukner - 3,1 litra

Iskrene čestitke Klemnu in Igorju! Klemnu še posebej, saj mu je edinemu uspelo aurisa prepričati, da je na tej trasi pil manj kot tri litre goriva, Igorju pa zato, ker mu je edinemu uspelo na aplikaciji Drajv dobiti najboljšo možno oceno varčne vožnje, čisto stotico. Tako, zadnji del rednega dela tekmovanja je bil zaključen, prejeli smo še poslednja tekmovalca, ki sta se pridružila eliti varčnežev, dvanajsterici najboljših širom Slovenije, ki so najbolj racionalno polnili in trošili aurisovo baterijo. Ampak samo eden se je za en mesec domov odpeljal z hibridnežem. Kdo je bil najboljši, izveste v naslednji oddaji Volan.

 
Komentarji
Komentarji uporabnikov
 
Ni komentarjev, dodajte jih!
NAJBOLJ BRANO
NAJBOLJ KOMENTIRANO
VOLAN NA FACEBOOKU
 
   
Danes je 24. 1. 2022
Januar 2022
Pon Tor Sre Če Pet Sob Ned
 
27282930310102
03040506070809
101112  domača premiera - mitsubishi eclipse cross PHEV
13141516
1718  domača premiera - kia sportage
1920  domača premiera - volkswagen taigo
212223
2425  domača premiera - cupra born
262728  domača premiera - peugeot 308
2930

€/L
Q Max 100

€/L
Q Max 95

€/L
Q Max diesel
renault clio 433
renault captur 208
peugeot 2008 203
volkswagen T-cross 116
škoda octavia 80

Podatki veljajo za oktober 2021.

Letos je bilo v SLO prodanih 47.319 novih avtov.

Anketa
Kakšen pogon bo imel tvoj naslednji avto?
986Klasični, na notranje izgorevanje 985Električni 984Priključnohibridni 983Hibridni 982Blagohibridni


Vsak petek boste prejeli sveže e-novičke Volan.

Obljubimo vam, da ne bomo smetili!

Obvestila
Motulli Dolenjski Motulli osvaja Švico pred 2 meseci  | 
Peugeot Slovenija Nov prodajno-servisni salon pred 2 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varno v jesen in zimo pred 3 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Na šolske poti so se vrnili otroci! pred 4 meseci  | 
Zavod VOZIM, Big Bang Varno v jesen pred 4 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Od danes pomembne zakonske spremembe pred 5 meseci  | 
Toyota startup pospeševalnik Klic po inovacijah mobilnosti za vse in ... pred 6 meseci  |  Volan
Zavarovalnica Triglav - DRAJV Osvoji nove brisalce Bosch pred 7 meseci  | 
Ford in Fordwich Bodo preklopili na elektriko? pred 8 meseci  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Preprečevanje vožnje pod vplivom ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Varujmo življenja, vozimo trezni! pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Pasavček tudi v časih epidemije pred 1 leti  | 
Continental in skupina Volkswagen Recept za uspešno večdesetletno ... pred 1 leti  | 
Javna agencija RS za varnost prometa Alkohol ostaja širok družbeni problem pred 1 leti  | 
Toyota Motor Europe Prodajni rezultati pred 1 leti  | 
Continental Zimske ali celoletne pnevmatike? pred 1 leti  | 
Ford transit connect Najvarčnejši v segmentu pred 1 leti  | 
Peugeot Iščejo najstarejšega pred 1 leti  | 
Continental 73-krat od Zemlje do Marsa pred 1 leti  | 
Poslovni avto leta 2020 To so zmagovalci pred 1 leti  |