Bolj kot se približujemo velikemu finalu Zelenega volana, bolj skušajo tekmovalci doseči čim manjšo porabo z našima zelenima dirkalnikoma – toyotama C-HR. V Izoli nas je pričakalo krasno vreme in trasa, za katero so tekmovalci sprva mislili, da bo sestavljena iz ležerne in nezahtevne vožnje, pa smo se potrudili, da so se na poti morali ukvarjati z nepredvidenimi preprekami. Seveda smo tudi tokrat nastavili program vožnje obeh toyot C-HR na 'eco mode', tako da sta oba avtomobila že v osnovi želela bolj ekonomično premikati, pobrisali smo vrednosti porabe, zagnali Triglav Drajv in na progo spustili tekmovalce. Trasa tekmovanja se vedno odvija v mestu, tako da lahko tekmovalci sami vidijo, kakšno porabo bi s toyoto C-HR dosegli v prometu tudi sami. Tokrat so imeli na voljo 7,7 kilometra in vožnjo po mestu s krožišči, nato klanec in vzpon proti križišču, kjer je poraba znova lahko narasla zaradi čakanja na prosto cesto, nato še vožnja po hitri cesti do izvoza Izola in nazaj pred Toyota AC Jereb. Tekmovalci so na trasi preživeli od 15 do 17 minut, ker je tudi tokrat bila gneča.
Nad slednjo nikakor nista bila navdušena Rok in Borut, ki sta se prva spopadla s traso in povprečno porabila 4,3 in 3,8 litra, za odpeljan krog pa sta porabila dobrih 16 minut. Nato sta svoje spodobnosti pokazala Aleš in Zvonko, ki sta sicer z odličnima porabama 2,7 in 3,0 litra dosegla za minuto slabši čas. Zanimivo je tudi, da je kar 7 od 10 tekmovalcev tokrat doseglo 100 odstotkov v aplikaciji Triglav Drajv, tako da so res izjemno upoštevali cestno prometne predpise. Iz Ljubljane sta se na obalo pripeljala tudi Tamara in Zvone, ki sta ob dobrih 15 minutah dosegla rezultat 3,8 in 3,7 litra, kar je bilo na žalost premalo za nadaljnji krog.
Nato je za volan toyote C-HR sedla Barbara, ki je že komaj čakala, da se Zeleni volan za nekaj ur preseli na obalo, mi pa kar nismo mogli verjetni, ko je potovalni računalnik pokazal rezultat 2,7 litra, Triglav Drajv 100 % in štoparica 16:15. Ker so naslednji trije, Boštjan, Bor in Matej dosegli porabo, ki je bila krepko nad okroglimi tremi litri, smo že vedeli, da imamo v finalu prvo predstavnico nežnejšega spola.
Barbara Frank - 2,8 litra
Aleš Miklavčič - 2,9 litra
Vse čestitke Barbari in Alešu, ki se bosta v velikem finalu Zelenega volana borila za toyoto C-HR za dva tedna poleti in za prevozno sredstvo prihodnosti - električno kolo electrom M350W v vrednosti 1.650 evrov. Zadnja možnost, da dokažeš svoje zelene sposobnosti bo že to soboto, 27. maja, v Ljubljani zato se nemudoma tudi ti prijavi takoj zdaj. Se splača!