Pri Lexusu so predstavili koncept LF-ZL, ki predstavlja predogled nove največje in najbolj prestižne admiralske ladje.
Lexus želi do leta 2035 postati proizvajalec izključno električnih vozil, na poti do zastavljenega cilja pa bo pomagala tudi proizvodna izdaja koncepta LF-ZL. Slednjega so pokazali na tokratni izdaji tokijskega avtomobilskega salona, kjer so dvignili tudi zastor nad konceptom limuzine LF-ZC, LF-ZL pa pomeni 'Lexus future zero-emission luxury', po domače razkošje prihodnosti brez emisij po Lexusovo. Ko bo LF-ZL pripeljal na ceste, bo premogel novo generacijo baterijskih sklopov, ki jih razvijajo pri Toyoti, po napovedih pa bo takrat mogoče s polno baterijo prevoziti že do 1000 kilometrov. To pri LF-ZC verjetno ne bo mogoče, zaradi slabše aerodinamike, vendar bi jih kakšnih 750 lahko prevozil z lahkoto.
V primerjavi s trenutno največjim lexusom RX, ki v dolžino meri 4,89 in v širino 1,92 metra je koncept LF-ZL precej večji, saj je dolg 5,3 in širok 2,02 metra. V višino merili 1,7 metra, tako da se bo z lahkoto podal v boj za prodajne številke tudi proti prihajajočemu range roverju, ki ga bo poganjala samo elektrika. LF-ZL ima po drugi strani še ekstremno dolgo medosje, ki meti 3,35 metra, zaradi tega pa bo precej prostora v zračni kabini. Zanimivo je, da bo dostop do zadka avtomobila mogoč preko drsnih vrat, sprednja vrata pa se lahko odprto do kota 90 stopinj, kar omogoča enostaven vstop in izstop.
V notranjosti je LF-ZL še čisto koncept, saj premore ultra tanke sedeže, ogromno ambientalnih osvetlitev in naprednih tehnologij. Štirikoten oglat volan je tudi malenkost nadgrajen in drugačen od podobnih pri Toyoti in Lexusu, po en zaslon na vsaki strani volana pa je zadolžen ali za izbiro prestave ali za multimedijo. Pred sopotnikom je na armaturni plošči ogromen zaslon, ki se razprostira čez polovico armature, prav tako je na sredinski konzoli veliko na dotik občutljivih površin, za katere upamo, da ne bodo SPET v svetleči črni barvi. Slednja je namreč obupna, saj se na njej poznajo prstni odtisi, prah in izpadli lasje, vse skupaj pa ne izpade premijsko temveč obupno. LF-ZL se lahko pohvali še z naslednjo generacijo multimedijskega sistema, ki mu pravijo Arene OS, slednji pa si seveda zapomni voznikove navade in nastavitve, za bolj personalizirano izkušnjo med vožnjo.
Najbolj prestižen SUV
Beri dalje