Iz Nemčije prihaja novica o občutnih podražitvah nekaterih različic legendarnega mercedes-benza iz serije W123 (1976-1986), modela iz časov, ko so serijska vozila znamke Mercedes-Benz še utelešala prvotne vrednote te znamke.
Mercedes-Benz 'E-Klasse' iz serije W123 je v današnjih časih, ko avtomobili postajajo 'spodnjice za enkratno uporabo' (čedalje krajše kariere določenih serijskih modelov in čedalje pogostejši 'facelifti' …), še vedno sinonim za neuničljivost in dolgoživost dobro zasnovanih in dobro izdelanih serijskih avtomobilov, istočasno se ta model še vedno lahko pohvali z naslovom najbolje prodajanega mercedes-benza iz razreda E, ker se je za to legendarno vozilo, ki je spiritualni predhodnik današnjih modelov iz razreda E, v približno 11 letih proizvodnje odločilo približno 2,7 milijona kupcev.

Največ kupcev (približno 2,37 milijona izdelanih primerkov) se je odločilo za nakup klasične 4-vratne 'Stufenheck' (stopničasti zadek), ki so jo v podaljšani 4-vratni različici ('Lang', približno 13.700 izdelanih primerkov) seveda ponujali tudi pomembnim ljudem in taksistom, precej manj kupcev (približno 199.000 izdelanih primerkov) je pritegnila karavanska T ('Transport') različica tega modela, ki je danes najbolj iskana in čislana pri zbiralcih, ker takšni družinski avtomobili po navadi niso imeli lahkega vsakdanjega življenja, posledično je precej manj preživelih kot v primeru 2-vratnih kupejev (približno 100.000 izdelanih primerkov), ki so v večini primerov imeli skrbne lastnike, ki so zelo lepo ravnali z njimi. Najbolj redka in posledično v današnjih časih tudi najbolj čislana kupe različica iz serije W123 nosi modelno oznako 280 CE, ker so Nemci izdelali samo 3.704 primerkov takšnega prestižnega 4-sedežnega 'Stufenheck' kupeja, ki se lahko pohvali s parom tipičnih vrednot pravih kupejev (za 85 mm krajša medosna razdalja kot pri 4-vratni limuzini in 'Pillarless' (odsotnost obeh B strešnih stebričkov v predelu bočnih kabinskih stekel)) zasnova potniške kabine. Nastalo pa je tudi 8.373 primerkov posebnih karoserijskih različic tega modela, predvsem v obliki pogrebnih in reševalnih vozil ter poltovornjakov.

Po podatkih nemškega podjetja Classic-Anlaytics se lastniki nekaterih različic tega modela lahko veselijo razvoja dogodkov v letošnjem letu, ker so se nekatere različice letos občutno podražile (ob primerjavi z letom 2024). Ob tem omenjajo primer izredno varčevalno usmerjene različice 240 D (2,4-litra, 65 KM / 48 kW), ki se je letos ob primerjavi z lanskimi cenami odlično ohranjenih primerkov podražila za neverjetnih 42,86 % (razlika med januarjem 2024 in januarjem 2025), posledično boste morali za resnično lep primerek takšnega mercedes-benza trenutno odšteti približno 24.000 evrov. Nekoliko cenejši bo nakup odlično ohranjene osnovne bencinsko gnane različice tega modela z oznako 200 (2,0-litra, 109 KM / 80 kW). V tem primeru boste odšteli približno 23.000 evrov. Občutno dražji pa bo lahko nakup odlično ohranjenega kupeja, ker boste že za osnovno motorizirano verzijo (230 CE, 2,3-litra, 136 KM / 100 kW) morali odšteti približno 29.000 evrov. Še dražji pa bo seveda nakup različice 280 CE (2,8-litra, 177 KM / 130 kW), ker boste letos za takšen avtomobil v povprečju odšteli 40 % več kot lani. Podobno drag bo tudi nakup odlično ohranjene različice z oznako 280 TE (2,8-litra, 177 KM / 130 kW), za takšen dejansko premijski (6-valjni bencinski pogonski sklop) karavan boste morali letos odšteti približno 28.000 evrov.

Najbolj pa je trenutno čislana ameriška in posledično v Evropi zelo redka karavanska verzija tega modela z oznako 300 TD turbodiesel (3,0-litra, 125 KM / 92 kW), ker vas bo trgovec, odnosno prodajalec v tem primeru lahko olajšal za 40.000 evrov. Večjega donosa se letos lahko razveselijo tudi lastniki limuzinske različice z oznako 230 E (2,3-litra, 136 KM / 100 kW), ker boste letos ob nakupu te različice morali odšteti približno 20 % več denarja kot lani. Manj veseli bodo letos lastniki 'polžjih (v primeru zmogljivosti ..) taksi različic' tega modela, recimo različice 200 D (2,0-litra, 55 KM / 40 kW), ki je letos približno 3.000 evrov cenejša kot lani.
Občutne podražitve nekaterih različic
Beri dalje