Električni genesis GV70 electrified bo že prihodnje leto na voljo s kupom novosti. Ali bodo zadostne, da odščipne kupce Audiju, BMWju, Polestarju in ostalim?
Genesis GV70 electrified je malenkostno posodobljen, novosti pa so omejene na obliko tehnologijo. V prvi vrsti sta nova odbijača, spremenili so še masko, grafiko luči in obliko platišč. Električni genesis GV70 electrified je zdaj na voljo z najnovejšimi matričnimi-led lučmi, zadnje luči pa so bolj napredne.
Kupcem bo bolj zanima še notranjost, kjer je velik zaslon na vrhu armaturne plošče zamenjala večja 27-palčna enota občutljiva na dotik, vseeno pa je z multimedijskim zaslonom mogoče upravljati preko vrtljivega gumba na sredinski konzoli. Prav tako je armaturna plošča zdaj manj nasičena z gubmi, upravljanje s prezračevanjem pa je dobilo nov prostor na zgornjem robu sredinske konzole, kar daje še bolj premijski občutek, ki ga poudarijo tudi ekstravagantne barvne kombinacije.
Pogonski sklop genesis GV70 electrified ostaja nespremenjen, baterija pa zdaj pospravi 84 kWh elektrike. S tem je po WLTP mogoče prevoziti dobrih 500 kilometrov, vsekakor pa je k sreči na voljo hitro polnjenje z močjo do 350 kW. Tako se baterija od 10 do 80 odstotkov napolni v slabih 20 minutah. Še vedno je na voljo 320 kW (435 KM) moči in 700 Nm navora, zato se lahko genesis GV70 electrified do 100 km/h požene v 4,2 sekunde in doseže hitrost 235 km/h.
Bodo vse nadgradnje dovolj, da bo genesis GV70 electrified še bolj zanimiv za kupce? Če bodo še več vložili v reklamo, bi jim dejansko lahko uspelo.
V napad proti premijskim znamkam
Beri dalje