Pri Renaultu so pokazali novi električni trafic E-tech, ki se pohvali z dosegom do 297 kilometrov po WLTP.
Francozi so razkrili podrobnosti svojega električnega srednje velikega kombija trafic, ki je zaradi baterije v trebuhu dobil dodatno oznako E-tech. Renault tako zdaj ponuja električen pogonski sklop v vsakem od svojih dostavnih vozil. Trafic E-tech je še vedno izdelan na osnovi klasičnega kombija s turbodizelsko motorizacijo, kljub temu pa niso rabili spreminjati dimenzij tovornega prostora. Na voljo sta dve dolžini, 5,08 in 5,48 metra, ter dve višini, 1,97 in 2,49 metra, pri daljši izdaji pa je mogoče naložiti tovor dolg do 4,15 metra. Še več, transit E-tech lahko vleče tovor težek do 750 kilogramov, nosilnost tovornega prostora je 1,1 tone, skupno pa je mogoče v tovorni del spraviti od 5,8 do 8,9 m3 tovora.
Elektromotor poganja sprednji kolesi in proizvede 90 kW (122 KM) moči in 245 Nm navora, elektriko pa zagotavlja baterijski sklop, ki lahko pospravi 52 kWh elektrike. S polno baterijo je mogoče v najbolj ekonomičnem načinu prevoziti do 297 kilometrov, Francozi pa za čim boljši izkoristek napolnjenosti baterije ponujajo tudi izdajo, kjer bo hitrost omejena na 90 km/h. Takšna različica bi lahko prevozila do 322 kilometrov. Baterijo bo mogoče polniti preko vgrajenega polnilnika z močjo 22 kW, poleg tega pa baterija omogoča tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo 50 kW. Cene zaenkrat niso znane, saj jih bodo Francozi predstavili ob splovitvi, nekje v začetku prihodnjega leta.
297 kilometrov, pravi WLTP
Beri dalje