Cupra leon se ponaša z osveženim izgledom, ki bo za kupce gotovo še bolj zanimiv. Čeprav gre samo za medgeneracijsko prenovo, ima cupra leon zdaj izgled po vzoru novega oblikovalskega jezika, ki ga je napovedal prihajajoči model tavascan. Seveda so Španci poleg leona osvežili tudi formentor, ki ga lahko vidite tukaj, cupra leon pa se tudi ponaša z novim in daljšim nosom pod pokrovom motorja, širšimi dovodi za zrak spredaj in z novim svetlobnim podpisom dnevnih led luči v obliki treh trikotnikov. Seveda so nadgradili še zadnji odbijač, zaradi katerega je avtomobil vizualno širši, prav tako pa so na zadku zdaj zadnje luči povezali z led trakom čez celotno širino, ki premore še osvetljen logotip Cupra. Na voljo so še nova 18- in 19-palčna platišča.
slika
Velik napredek Španci obljubljajo tudi pri notranjosti, kjer so uporabili še boljše materiale kot prej, prav tako pa osrednji zaslon na dotik zdaj v diagonalo meri 12,9 palcev, je precej hitrejši in deluje brez zatikanja. Omogočen je tudi brezžični pretok podatkov preko Android Auto in Craplay, pod zaslonom pa so osvetljeni drsniki za spreminjanje glasnosti in temperature prezračevalnega sistema. Novo je še 15-vatno brezžično polnjenje, ki ima dodatno funkcijo hlajenja, da se telefon ne pregreva, na seznamu dodatne opreme pa je zanimiv 425-vatni zvočni sistem, ki so ga razvili skupaj z nemškim strokovnjakom za zvok Sennheiser. Premore 12 zvočnikov in že komaj čakamo, da ga bomo lahko testirali, poleg tega pa ima cupra leon zdaj v nekaterih izdajan na sedežih veganski material iz mikrovlaken, ki je v 73-odstotkih recikliran.
slika
Cupra leon bo najbolj zaželen z 2,0-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom, ki bo v primeru kombilimuzine proizvedel 221 kW (300 KM), moč pa se bo prenašala samo na sprednji kolesi. Karavanski leon bo po drugi strani premogel že 245 kW (333 KM) moči, moč se bo po drugi strani prenašala na vsa kolesa, na voljo pa bo tudi nova tehnologija delitve navora, ki lahko neodvisno prenaša moč med zadnjimi kolesi, kar pride prav med ovinki in poveča vodljivost, lahko tudi vso moč prenese samo na eno od zadnjih koles, kar je mogoče v načinu za kontrolirano drsenje (drift).
slika
Poleg tega bo na voljo tudi dizelski pogon, bencinski, blagohibridni in priključnohibridni, pri čemer bo slednji premogel 200 kW (272 KM) sistemske moči, zaradi večje baterije, ki pogoltne 19,7 kWh elektrike, pa bo mogoče samo na elektriko prevoziti več kot 100 kilometrov. Še bolj pomembno je, da so povečali moč vgrajenega polnilnika, ki lahko zdaj baterijo polni z največ 11 kW na izmenični napetosti, poprej samo 3,6, na voljo pa je še hitro polnjenje preko enosmernega toka z močjo do največ 50 kW. Osveženi cupra leon bo na voljo jeseni, vstopni pa ne bi smel biti dosti dražji od aktualnega, ki stane najmanj 27.369 EUR v kombilimuzinski in najmanj 30.334 EUR v karavanski izdaji.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

333 ‘konjev’ in program za ‘driftanje’

Pri Cupri so že pred časom pokazali medgeneracijsko posodobljeni model leon, ki se ponaša z večjo močjo, novimi tehnologijami in daljšim električnim dosegom.

 

Beri dalje
EKG test električnega avtomobila
NOVICE
EKG test električnega avtomobila
Mahle 'E-Health Charge'
Iztok Krajnc
Najhitrejša corolla na svetu
NOVICE
Najhitrejša corolla na svetu
Toyota corolla GRMN
Iztok Krajnc
Poklon posebni izdaji golfa
NOVICE
Poklon posebni izdaji golfa
Volkswagen ID.3 GTX fire+Ice
Iztok Krajnc
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc