Nedavno so Južnokorejci posodobili svoj električni EV6, nabriti EV6 GT pa je dobil povečano moč. Zdaj je začasno na voljo kar 650 ‘konjev’.
Kia EV6 GT je že pred posodobitvijo imel veliko moči, skupno kar 430 kW (585 KM) sistemske moči in 740 Nm navora, kar je bilo dovolj za pospešek do 100 km/h v 3,5 sekunde. Posodobitev pa je prinesla povečano moč, tako da je začasno na voljo kar 478 kW (650 KM) in 770 Nm navora, čeprav bo vsakodnevno na voljo 448 kW (610 KM) in 740 Nm navora. Kljub povečani moči se bo EV6 GT do 100 km/h še vedno pognal v 3,5 sekunde, poslej pa bo na voljo tudi funkcija virtualnega prestavljanja, kot pri hyundaiju ioniq 5 N. Slednja je zasnovana tako, da ustvari zanimivo vozniško izkušnjo s prilagajanjem navora, kar povzroči majhen sunek in vtis menjave prestave. Še več, v notranjosti se predvaja tudi zvok klasičnega motorja z notranjem zgorevanjem, ki se konstantno prilagaja in daje vtis, kot da se vrtljaji motorja spreminjajo. K sreči lahko vse skupaj izklopite, ker res ne paše električnemu avtomobilu.

Kia EV6 GT ima v osnovi še prilagodljivo vzmetenje in električno delno zaporo diferenciala, prav tako poslej večjo baterijo, ki namesto 77 pospravi 84 kWh elektrike. Posledično bo po WLTP lahko EV6 GT prevozil slabih 500 kilometrov, v vsakem primeru pa bo še vedno na voljo hitro polnjenje z 800-voltnim električnim omrežjem. Baterija se bo od 10 do 80 % napolnila v slabih 18 minutah.

Oblikovno ni drastičnih sprememb, so pa spremenili obliko dnevnih luči, po vzoru EV9, prav tako so spremenili oba odbijača in obliko platišč. V notranjosti je nov trikraki volan, najnovejši multimedijski sistem, v 8-smeri nastavljiv voznikov sedež, oba spredaj sta sicer lahko ogrevana in prezračevana, bolj napreden je še projekcijski prikazovalnik, dodali pa so še kamere na armaturno ploščo. Cena za EV6 GT se po posodobitvi v Južni Koreji ni spremenila, zato držimo pesti, da se tudi pri nas ne bo. Zgodaj prihodnje leto bi kia EV6 GT lahko bila na voljo za najmanj 75.000 EUR.
650 električnih ‘konjev’
Beri dalje