Na tokratnem salonu gospodarskih vozil v Hannovru je bil v ospredju vodik. Slednjega za premikanje uporablja tudi prototip velikega dostavnika renault master H2-tech.
Renault master H2-tech prototype je sicer še prototip, vendar so Francozi že naznanili, da bo kmalu umeščen v ponudbo gospodarskih vozil. Vodik sicer ni nekaj novega za dostavnik master, saj je od leta 2022 poganjal že preteklo generacijo. Nova izdaja ima seveda kopico posodobitev, pri čemer so upoštevali uporabnike preteklega masterja na vodik. Tako ima novi renault master H2-tech popolnoma vgrajen vodikov sistem in pogon v platformo vozila, zaradi česar ni okrnjena uporabnost, posledično pa je v največji izdaji mogoče naložiti do 14,8 m3 tovora. Če je master na vodik poprej lahko prevozil do 500 kilometrov, lahko nova izdaja z novimi baterijami in bolj učinkovito vodikovo gorivno celico prevozi do 700 kilometrov, količino goriva in najbolj pomembne informacije o vodikovemu pogonu pa so prikazane v sklopu multimedijskega sistema.
700 kilometrov na vodik
Beri dalje