Lamborghini urus SE je prejel številne novosti, tako znotraj kot zunaj, posledično pa bo znamki prinesel še več denarja. Že doslej gre za fenomenalno uspešen model, saj so jih v dobrih šestih letih prodali skupno več kot vseh ostalih lamborghinijev v zgodovini znamke skupaj. Zaradi vse strožjih predpisov se bo lamborghini urus SE zanašal na priključnohibridni pogonski sklop, kjer bo veliko moči prispeval 4,0-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbinama, ki proizvede 456 kW (620 KM) moči in 800 Nm navora. Zraven sta seveda še baterija, ki pospravi 25,9 kWh elektrike in elektromotor, ki ponudi dodatnih 141 kW (192 KM) moči in 483 Nm navora. Skupno je za najbolj brutalno pospeševanje na voljo 588 kW (800 KM) sistemske moči in 950 Nm navora, to pa seveda pomeni, da se lahko lamborghini urus SE do 100 km/h požene v 3,4 sekunde in doseže hitrost 312 km/h, 7 km/h več kot urus S. Seveda je mogoče samo na elektriko prevoziti več kot 60 kilometrov, vendar bo to zanimalo redke.
slika
Urus SE moč pošilja na vsa štiri kolesa preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, v sklopu katerega je tudi elektromotor. Sama baterija je pod zadnjimi sedeži, poleg (na žalost) zmanjšanega rezervoarja za gorivo. Nov je sredinski diferencial, ki je zmožen poslati do 100 odstotkov moči na zadnji kolesi, takisto je na voljo tudi zapora diferenciala na zadnji premi. Lamborghini urus SE se bo kljub zajetni teži okoli 2,5 tone dobro znašel med ovinki, zračno vzmetenje pa bo lahko oddaljenost od tal zmanjšalo ali povečalo za skupno 9 centimetrov. Urus SE premore še aktivni sistem za preprečevanje nagibanja, štirikolesno krmiljenje in platišča v velikosti od 21 do 23 palcev.
slika
Seveda boste nekaj novosti opazili že na sami obliki, ki je malenkost bolj polikana in z več detajli še bolj vabljiva. Spredaj je nov in predvsem daljši pokrov motorja, nove so tudi luči, ki spominjajo na novi lamborghini revuelto. Na zadku so registrsko tablico s prtljažnih vrat premaknili na odbijač, posledično pa so spremenili še samo obliko prtljažnih vrat.
slika
V notranjosti so spremenili armaturno ploščo, da je poslej lahko vanjo vgrajen tudi 12,3-palčni zaslon na dotik, pod slednjim pa je zdaj pet novih gumbov. Še malenkost nižje je drug zaslon, preko katerega je omogočeno upravljanje s prezračevanjem, vsesplošno pa se zdi kabina bolj prefinjena kot prej, spremenjeni so tudi zračniki, Audijevi gumbi ob in na volanu, tudi drugod po kabini, pa ostajajo. Vsekakor bo osveženi lamborghini urus SE kljub bolj natrpanemu segmentu ostal še naprej ekstremno priljubljen, kljub temu, da bo verjetno stal več kot 300 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

800 ‘konjičkov’ za brutalne pospeške

Italijani so pokazali osveženi lamborghini urus, ki nosi dodatno oznako SE, novinec pa premore priključnohibridni pogon, ki prekipeva od moči.

Beri dalje
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
NOVICE
Dvig vrednosti japonskih mladodobnikov
Classic-Analytics
Iztok Krajnc
Praktična izdaja prihaja leta 2026
NOVICE
Praktična izdaja prihaja leta 2026
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc
Test zložljivih koles
NOVICE
Test zložljivih koles
ADAC
Iztok Krajnc
Nov poltovornjak za Evropejce
NOVICE
Nov poltovornjak za Evropejce
Maxus T60 max
Iztok Krajnc
Več moči v enaki obleki
NOVICE
Več moči v enaki obleki
Genesis GV60 magma
Iztok Krajnc
Nov paket za ljubitelje črne
NOVICE
Nov paket za ljubitelje črne
Ford kuga ST-line X black
Iztok Krajnc
Novo ime, večji doseg
NOVICE
Novo ime, večji doseg
Toyota bZ
Iztok Krajnc
Večinoma za Južno Ameriko
NOVICE
Večinoma za Južno Ameriko
Renault boreal
Iztok Krajnc
Ultimativna mazda MX-5?
NOVICE
Ultimativna mazda MX-5?
Rocketeer MXV6
Iztok Krajnc
Nova oblika, več prefinjenosti
NOVICE
Nova oblika, več prefinjenosti
Škoda enyaq RS
Iztok Krajnc