Lamborghini urus SE je prejel številne novosti, tako znotraj kot zunaj, posledično pa bo znamki prinesel še več denarja. Že doslej gre za fenomenalno uspešen model, saj so jih v dobrih šestih letih prodali skupno več kot vseh ostalih lamborghinijev v zgodovini znamke skupaj. Zaradi vse strožjih predpisov se bo lamborghini urus SE zanašal na priključnohibridni pogonski sklop, kjer bo veliko moči prispeval 4,0-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbinama, ki proizvede 456 kW (620 KM) moči in 800 Nm navora. Zraven sta seveda še baterija, ki pospravi 25,9 kWh elektrike in elektromotor, ki ponudi dodatnih 141 kW (192 KM) moči in 483 Nm navora. Skupno je za najbolj brutalno pospeševanje na voljo 588 kW (800 KM) sistemske moči in 950 Nm navora, to pa seveda pomeni, da se lahko lamborghini urus SE do 100 km/h požene v 3,4 sekunde in doseže hitrost 312 km/h, 7 km/h več kot urus S. Seveda je mogoče samo na elektriko prevoziti več kot 60 kilometrov, vendar bo to zanimalo redke.
slika
Urus SE moč pošilja na vsa štiri kolesa preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, v sklopu katerega je tudi elektromotor. Sama baterija je pod zadnjimi sedeži, poleg (na žalost) zmanjšanega rezervoarja za gorivo. Nov je sredinski diferencial, ki je zmožen poslati do 100 odstotkov moči na zadnji kolesi, takisto je na voljo tudi zapora diferenciala na zadnji premi. Lamborghini urus SE se bo kljub zajetni teži okoli 2,5 tone dobro znašel med ovinki, zračno vzmetenje pa bo lahko oddaljenost od tal zmanjšalo ali povečalo za skupno 9 centimetrov. Urus SE premore še aktivni sistem za preprečevanje nagibanja, štirikolesno krmiljenje in platišča v velikosti od 21 do 23 palcev.
slika
Seveda boste nekaj novosti opazili že na sami obliki, ki je malenkost bolj polikana in z več detajli še bolj vabljiva. Spredaj je nov in predvsem daljši pokrov motorja, nove so tudi luči, ki spominjajo na novi lamborghini revuelto. Na zadku so registrsko tablico s prtljažnih vrat premaknili na odbijač, posledično pa so spremenili še samo obliko prtljažnih vrat.
slika
V notranjosti so spremenili armaturno ploščo, da je poslej lahko vanjo vgrajen tudi 12,3-palčni zaslon na dotik, pod slednjim pa je zdaj pet novih gumbov. Še malenkost nižje je drug zaslon, preko katerega je omogočeno upravljanje s prezračevanjem, vsesplošno pa se zdi kabina bolj prefinjena kot prej, spremenjeni so tudi zračniki, Audijevi gumbi ob in na volanu, tudi drugod po kabini, pa ostajajo. Vsekakor bo osveženi lamborghini urus SE kljub bolj natrpanemu segmentu ostal še naprej ekstremno priljubljen, kljub temu, da bo verjetno stal več kot 300 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

800 ‘konjičkov’ za brutalne pospeške

Italijani so pokazali osveženi lamborghini urus, ki nosi dodatno oznako SE, novinec pa premore priključnohibridni pogon, ki prekipeva od moči.

Beri dalje
Nova doba prestiža in trajnosti
NOVICE
Nova doba prestiža in trajnosti
Mercedes-benz razred V
Iztok Krajnc
732 kosov in delujoč volan
NOVICE
732 kosov in delujoč volan
Lego Technic chevrolet corvette stingray
Iztok Krajnc
Nič več samo električna znamka
NOVICE
Nič več samo električna znamka
Smart #5 PHEV
Iztok Krajnc
Električni BMW M3
NOVICE
Električni BMW M3
BMW M3 EV
Iztok Krajnc
Dobrih 31 milijonov prodanih vozil
NOVICE
Dobrih 31 milijonov prodanih vozil
Kitajska avtomobilska industrija
Iztok Krajnc
Ni zime za Eskime
NOVICE
Ni zime za Eskime
RM Sotheby's
Iztok Krajnc
Prihaja stilska prenova
NOVICE
Prihaja stilska prenova
Toyota aygo X
Iztok Krajnc
Kopenska letalonosilka
NOVICE
Kopenska letalonosilka
Xpeng aeroHT
Iztok Krajnc
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
NOVICE
Še naprej z motorji na notranje zgorevanje
Opel
Iztok Krajnc
Letos prihaja posodobljeni jogger
NOVICE
Letos prihaja posodobljeni jogger
Dacia jogger
Iztok Krajnc