Italijani so pokazali osveženi lamborghini urus, ki nosi dodatno oznako SE, novinec pa premore priključnohibridni pogon, ki prekipeva od moči.
Lamborghini urus SE je prejel številne novosti, tako znotraj kot zunaj, posledično pa bo znamki prinesel še več denarja. Že doslej gre za fenomenalno uspešen model, saj so jih v dobrih šestih letih prodali skupno več kot vseh ostalih lamborghinijev v zgodovini znamke skupaj. Zaradi vse strožjih predpisov se bo lamborghini urus SE zanašal na priključnohibridni pogonski sklop, kjer bo veliko moči prispeval 4,0-litrski turbobencinski motor V8 z dvema turbinama, ki proizvede 456 kW (620 KM) moči in 800 Nm navora. Zraven sta seveda še baterija, ki pospravi 25,9 kWh elektrike in elektromotor, ki ponudi dodatnih 141 kW (192 KM) moči in 483 Nm navora. Skupno je za najbolj brutalno pospeševanje na voljo 588 kW (800 KM) sistemske moči in 950 Nm navora, to pa seveda pomeni, da se lahko lamborghini urus SE do 100 km/h požene v 3,4 sekunde in doseže hitrost 312 km/h, 7 km/h več kot urus S. Seveda je mogoče samo na elektriko prevoziti več kot 60 kilometrov, vendar bo to zanimalo redke.
Urus SE moč pošilja na vsa štiri kolesa preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami, v sklopu katerega je tudi elektromotor. Sama baterija je pod zadnjimi sedeži, poleg (na žalost) zmanjšanega rezervoarja za gorivo. Nov je sredinski diferencial, ki je zmožen poslati do 100 odstotkov moči na zadnji kolesi, takisto je na voljo tudi zapora diferenciala na zadnji premi. Lamborghini urus SE se bo kljub zajetni teži okoli 2,5 tone dobro znašel med ovinki, zračno vzmetenje pa bo lahko oddaljenost od tal zmanjšalo ali povečalo za skupno 9 centimetrov. Urus SE premore še aktivni sistem za preprečevanje nagibanja, štirikolesno krmiljenje in platišča v velikosti od 21 do 23 palcev.
Seveda boste nekaj novosti opazili že na sami obliki, ki je malenkost bolj polikana in z več detajli še bolj vabljiva. Spredaj je nov in predvsem daljši pokrov motorja, nove so tudi luči, ki spominjajo na novi lamborghini revuelto. Na zadku so registrsko tablico s prtljažnih vrat premaknili na odbijač, posledično pa so spremenili še samo obliko prtljažnih vrat.
V notranjosti so spremenili armaturno ploščo, da je poslej lahko vanjo vgrajen tudi 12,3-palčni zaslon na dotik, pod slednjim pa je zdaj pet novih gumbov. Še malenkost nižje je drug zaslon, preko katerega je omogočeno upravljanje s prezračevanjem, vsesplošno pa se zdi kabina bolj prefinjena kot prej, spremenjeni so tudi zračniki, Audijevi gumbi ob in na volanu, tudi drugod po kabini, pa ostajajo. Vsekakor bo osveženi lamborghini urus SE kljub bolj natrpanemu segmentu ostal še naprej ekstremno priljubljen, kljub temu, da bo verjetno stal več kot 300 tisočakov.
800 ‘konjičkov’ za brutalne pospeške
Beri dalje