Zadnji novi audi z motorjem na notranje zgorevanje bo prispel leta 2026, že letos pa pričakujemo novi audi A7 avant.
Audi A7 avant bo pravzaprav nova generacija audija A6 avant, vendar so se Nemci odločili, da bodo električne izdaje nosile oznake A4 in A6, enaki avtomobili s klasičnimi motorji pa A5 in A7. Pravzaprav bo električni A6 nosil še dodatno oznako E-tron, ki jo pri Audiju že nekaj časa uporabljajo za označevanje povsem električnih modelov, izdelan pa bo na novi premijski platformi za električna vozila, ki so jo razvili skupaj s Porschejem. Slednja bo omogočala hitrejša polnjenja in vgraditev večjih baterij, novi A6 E-tron pa lahko pričakujemo pozno letos.
Skoraj istočasno se bo na cestah pojavil tudi audi A7 avant, torej izdaja s klasičnim motorjem, ki bo izdelana na posodobljeni platformi MLB, ki jo je uporabljala že pretekla generacija, le da se bo po novem imenovala PPC (premium platform combustion). To seveda pomeni, da bo na voljo določena stopnja elektrifikacije, kar namiguje na to, da bodo vsi motorji del blagohibridnega pogonskega sklopa, zaradi česar bodo porabili malenkost manj goriva kot bi ga sicer. Seveda bo na voljo tudi priključnohibridna izdaja, ki bo lahko z večjo baterijo prevozila okoli 100 kilometorv samo na elektriko, takisto pa bo pri novi generaciji večji poudarek na štirivaljnih motorjih. To pod vprašaj postavi motorje V8 pri najbolj brutalni izdaji RS 7 (poprej RS 6), povsem mogoče pa je, da bo mrcino doletela podobna usoda kot mercedes-benz razreda E, kjer je na voljo samo priključnohibridni pogon.
Čeprav se bosta audija A7 avant in A6 E-tron avant tehnološko zelo razlikovala, bosta vizualno še vedno zelo podobna drug drugemu. To so vsaj doslej namigovale vohunske fotografije, kar je po eni strani logično, saj je ceneje, če razvijejo oblikovno podobna modela hkrati, kot pa da na novo izrišejo dve različni obliki. Oba se bosta lahko pohvalila z veliko masko, električna izdaja z zaprto, takisto bodo na voljo ozke led luči. Veliko podobnosti med A6 E-tron avant in A7 avant bo tudi v kabini, kjer pričakujemo večje zaslone na dotik, po možnosti volan brez na dotik občutljivih površin, vsekakor pa bo bolj napreden tudi multimedijski sistem, ki bo še lažje prepoznaval zvočne ukaze. Nadgraditi nameravajo tudi podporno aplikacijo, preko katere se bodo lahko lastniki vozila preverjali trenutno stanje avtomobila kar na svojih pametnih telefonih. Jasno je, da bo avtomobil v novi generaciji malenkost večji, tako da lahko pričakujemo tudi malenkost večji prtljažnik, ki je doslej pogoltnil 530 litrov (limuzina) oziroma 565 litrov (karavan) prtljage.
Ni še jasno, če bo audi A7 na voljo tudi kot limuzina z nizko streho sportback, vendar se to skoraj gotovo ne bo zgodilo. V vsakem primeru bo novi audi A7 na voljo proti koncu leta, verjetno za malenkost več kot stane aktualni A6, ki ga dobite za najmanj 54.338 EUR, oziroma najmanj 57.108, če kupujete karavan.
A7 avant testirajo pri -32 °C
Beri dalje