Audi A7 avant bo pravzaprav nova generacija audija A6 avant, vendar so se Nemci odločili, da bodo električne izdaje nosile oznake A4 in A6, enaki avtomobili s klasičnimi motorji pa A5 in A7. Pravzaprav bo električni A6 nosil še dodatno oznako E-tron, ki jo pri Audiju že nekaj časa uporabljajo za označevanje povsem električnih modelov, izdelan pa bo na novi premijski platformi za električna vozila, ki so jo razvili skupaj s Porschejem. Slednja bo omogočala hitrejša polnjenja in vgraditev večjih baterij, novi A6 E-tron pa lahko pričakujemo pozno letos.
slika
Skoraj istočasno se bo na cestah pojavil tudi audi A7 avant, torej izdaja s klasičnim motorjem, ki bo izdelana na posodobljeni platformi MLB, ki jo je uporabljala že pretekla generacija, le da se bo po novem imenovala PPC (premium platform combustion). To seveda pomeni, da bo na voljo določena stopnja elektrifikacije, kar namiguje na to, da bodo vsi motorji del blagohibridnega pogonskega sklopa, zaradi česar bodo porabili malenkost manj goriva kot bi ga sicer. Seveda bo na voljo tudi priključnohibridna izdaja, ki bo lahko z večjo baterijo prevozila okoli 100 kilometorv samo na elektriko, takisto pa bo pri novi generaciji večji poudarek na štirivaljnih motorjih. To pod vprašaj postavi motorje V8 pri najbolj brutalni izdaji RS 7 (poprej RS 6), povsem mogoče pa je, da bo mrcino doletela podobna usoda kot mercedes-benz razreda E, kjer je na voljo samo priključnohibridni pogon.
slika
Čeprav se bosta audija A7 avant in A6 E-tron avant tehnološko zelo razlikovala, bosta vizualno še vedno zelo podobna drug drugemu. To so vsaj doslej namigovale vohunske fotografije, kar je po eni strani logično, saj je ceneje, če razvijejo oblikovno podobna modela hkrati, kot pa da na novo izrišejo dve različni obliki. Oba se bosta lahko pohvalila z veliko masko, električna izdaja z zaprto, takisto bodo na voljo ozke led luči. Veliko podobnosti med A6 E-tron avant in A7 avant bo tudi v kabini, kjer pričakujemo večje zaslone na dotik, po možnosti volan brez na dotik občutljivih površin, vsekakor pa bo bolj napreden tudi multimedijski sistem, ki bo še lažje prepoznaval zvočne ukaze. Nadgraditi nameravajo tudi podporno aplikacijo, preko katere se bodo lahko lastniki vozila preverjali trenutno stanje avtomobila kar na svojih pametnih telefonih. Jasno je, da bo avtomobil v novi generaciji malenkost večji, tako da lahko pričakujemo tudi malenkost večji prtljažnik, ki je doslej pogoltnil 530 litrov (limuzina) oziroma 565 litrov (karavan) prtljage.
slika
Ni še jasno, če bo audi A7 na voljo tudi kot limuzina z nizko streho sportback, vendar se to skoraj gotovo ne bo zgodilo. V vsakem primeru bo novi audi A7 na voljo proti koncu leta, verjetno za malenkost več kot stane aktualni A6, ki ga dobite za najmanj 54.338 EUR, oziroma najmanj 57.108, če kupujete karavan.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

A7 avant testirajo pri -32 °C

Zadnji novi audi z motorjem na notranje zgorevanje bo prispel leta 2026, že letos pa pričakujemo novi audi A7 avant.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc