Pri Renaultu so naznanili, da bodo konec novembra pokazali novo generacijo velikega dostavnika master.
Novi renault master bo še vedno klasičen dostavnik, seveda pa lahko vidimo, da bo v novi generaciji vetrobran postavljen malenkost bolj položno, takisto se bo streha malenkostno spuščala proti zadku. Drugačna oblika, ki so jo poimenovali ’aerovan’, bo skupaj z novim zavornim sistemom kriva za večjo učinkovitost, manjšo porabo goriva, električni master E-tech pa bo v primerjavi z aktualnim na električni pogon porabil do 21 odstotkov manj energije. Kaj to pomeni sicer ni jasno, vendar lahko predvidevamo, da bo novi električni master E-tech lahko s polno baterijo prevozil vsaj dobrih 300 kilometrov, če jih sedanji okoli 200. Poleg tega obstaja možnost, da bo master E-tech na voljo z različnimi baterijskimi sklopi, podobno kot električni mercedes-benz esprinter, ki lahko v trebuhu vozi 56 kWh, 81 kWh ali 113 kWh elektrike. Renault master E-tech je sicer trenutno na voljo z eno baterijo, ki pospravi 52 kWh elektrike, jo je pa preko izmenične napetosti mogoče polniti z močjo do 22 kW. Seveda bo novi električni master premogel tudi hitro polnjenje preko enosmernega toka, verjetno z močjo do 100 kW. Drugih podrobnosti zaenkrat še ni, bodo pa znane 21. novembra, ko Francozi novi master pokažejo v vsej svoji veličini.
Ali na dizel ali na elektrone
Beri dalje