Pri Alpine so pokazali nov koncept A290_ ß, že prihodnje leto pa bo na cestah pristala tudi proizvodna različica francoske športne znamke. Takrat bo na voljo z manj pompoznimi dodatki in manjšimi platišči.
Ime alpine A290_ ß concept ima poseben pomen, saj izhaja iz sveta igric, pomeni pa predogled avtomobila v razvoju, ki bo enkrat postal proizvodni model. Kljub temu je koncept izdelan na posebni platformi, ki je zelo podobna platformi koncepta renault R5 turbo 3E, proizvodna izdaja pa se bo zanašala na Renaultovo električno platformo CMF-B EV, ki si jo bo proizvodni alpine A290 delil z električnim renaultom 5. Alpine A290_ ß concept predstavlja zelo športen avtomobil, ki s široko postavo in zajetno zunanjostjo zelo opozarja nase. Koncept je obut v 20-palčna platišča, čeprav bo proizvodni imel standardna 19-palčna, , k temu pa so dodali še dva para luči spredaj s svetlobnim podpisom v obliki črke X, velik spojler zadaj in razširjene stranske pragove, blatnike, ter zajetna odbijača z karbonskimi dodatki v modri barvi.
Po podatkih tovarne je zunanjost zelo podobna tisti pri proizvodnem modelu, seveda pa pričakujemo drugačna vzvratna ogledala, manj bo pregrešno dragih dodatkov, vsesplošna oblika in postavitev svetlobnih elementov pa bo ostala približno enaka. Tudi notranjost se pri konceptu poklanja dirkanju, zato bo pri proizvodni izdaji vse skupaj bolj namenjeno vsakodnevni vožnji po cestah, kljub temu pričakujemo kar nekaj posebnosti. Alpine A290_ ß concept premore tri sedeže, sprednjega za voznika, malce nazaj pa po enega na vsaki strani za potnika. Na stranskih vratnih oblogah je moder led trak, ki se nadaljuje na armaturni plošči, prekine pa ga vijoličen led trak, ki poudari sredinski položaj za vožnjo. Sedeži iz karbonskih vlaken so odeti v alcantaro, nad voznikovo glavo pa je še nadzorna plošča s pomembnimi gumbi za upravljanje z vozilom. Še več, vozniku je na voljo tudi ozek projekcijski prikazovalnik.
Tehničnih podrobnosti koncepta na žalost niso razkrili, vendar vemo, da premore dva elektromotorja na svoji prednji premi, seveda z vektorsko razporeditvijo moči, za povečano dinamičnost. Na voljo so trije programi vožnje, med katerimi bo za pospeševanje najbolj zanimiv program 'full', ki ponudi vso sistemsko moč električnega pogona. TA je dostopna tudi preko gumba 'OV' na volanu, kar pomeni prehitevanje (overtake), ob pritisku pa se za 10 sekund ponudi vsa moč sistema. To je gotovo nekaj, kar bomo verjetno lahko videli pri proizvodnem modelu, vsekakor pa bodo prišle v znamko Alpine grafike s trikotniki, ki spominjajo na Alpe. Poleg tega bo pri alpine A290 na voljo zajeten seznam dodatkov za personalizacijo, kar pri Alpinu vidijo kot ključen razvojni potencial.
Alpine A290_ß concept
Beri dalje