Znamka Mitsuoka, ki jo je leta 1968 ustanovil japonski anglofil Susumu Mitsuoka, je znana ljubiteljem avtomobilov kot kultna japonska karoserijska delavnica, kjer že dolgo nastajajo bolj ali manj posrečene kopije britanskih klasičnih štirikolesnih originalov. Sedaj so se Japonci lotili še dodatne amerikanizacije njihove modelne palete predvsem vizualno predelanih modelov, ker so tokrat ustvarili 'hondo challenger', ki pa je zaradi njene kombilimuzinske bočne silhuete ('kupejevska limuzina' za današnje neresne novinarje) bližja aktualnemu chargerju, ker je njena podobnost s prvo in z zadnjo generacijo kultnega challengerja omejena samo ob pogledu na prednji del avtomobila, bolj samosvoje pa je oblikovan tudi zadek, predvsem po zaslugi drugače oblikovanih zadnjih luči.
slika
Precej manj sprememb najdemo v notranjosti potniške kabine, kjer so se Japonci lotili predvsem sedežnega oblazinjenja. Ob tem so se za inspiracijo vrnili v preteklost (pozna šestdeseta in zgodnja sedemdeseta leta prejšnjega stoletja), podobno kot pri preoblikovanju prednjega in zadnjega dela njihovega novega prototipa, ker gre za obdobje, ki sovpada z ustanovitvijo znamke Mitsuoka. Prav nič sprememb ob primerjavi s serijsko hondo civic ni pod motornim pokrovom tega avtomobila, kjer najdemo serijski, prisilno polnjen (turbo) 1,5-litrski bencinski štirivaljnik, ki uporabniku ob povezavi s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom lahko ponudi 134 kW (182 KM) pogonske moči. Novi prototip se bo predstavil javnosti v Tokiu (Mitsuoka Azabu 'Showroom'), kjer bo na ogled od 24. novembra do 16. decembra 2023. Takrat bodo Japonci interesentom razkrili tudi prodajne cene njihovega novega modela, ki ima trenutno samo status prototipa.
slika
Ob tem pa ne smemo pozabiti tudi že pozabljenega zgodovinskega dejstva, ki pravi, da takšen 'challenger' ni prvi primer preoblačenja japonskega avtomobila v severnoameriško ikono, ker so pri znamki Dodge kupcem leta 1978 ponudili preoblečenega mitsubishija ('hardtop' kupe (kupe ali limuzina brez B strešnih stebričkov v višini kabinskih bočnih stekel) model galant sigma), ki je dobil še dodatno ameriško (plymouth sapporo) in avstralsko (chrysler scorpion) sorodstvo. Takšnega, 'pomehkuženega challengerja' z japonskimi koreninami so Američanom ponujali vse do zaključka leta 1983.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Amerikanizirana honda

Iz Japonske prihaja novica o novem ‘oblikovnem križancu’ karoserijske delavnice Mitsuoka, kjer so znani po nekoliko bizarnih predelavah japonskih serijskih avtomobilov. Tokrat so se lotili 5-vratne kombilimuzinske različice aktualne honde civic.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Nesreča na spolzkih cestah
NOVICE
Nesreča na spolzkih cestah
Genesis GV90
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc