V Affalterbachu so pripravili nova izstrelka, ki v prvi vrsti premoreta nizko streho in zajetno količino moči.
Mercedes-AMG GLC coupé je tukaj in na voljo z dvema naboroma moči. V prvi vrsti se križanec z nizko streho ponaša z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem M139L, ki lahko proizvede do kar 350 kW (475 KM) moči in 545 Nm navora, za kar je kriva tudi električna turbina. Vstopni mercedes-AMG GLC 43 4matic coupé sicer premore 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, pri čemer za dodatnih 10 kW (14 KM) in 150 Nm navora poskrbi majhen elektromotor, ki deluje kot zaganjalnik in generazor. Posledično se lahko takšen AMG GLC coupé do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in doseže hitrost 250 km/h.
Precej bolj razjarjena žival pa je mercedes-AMG GLC 63 S E performance coupé, kjer 2,0-litrski turbobencinski motor dejansko proizvede 350 kW (475 KM) moči in 545 Nm navora, elektromotor pa še dodatnih 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora. Najmočnejši serijski štirivaljnik na svetu tako v kombinaciji z elektromotorjem ponudi kar 500 kW (680 KM) sistemske moči in kar 1.020 Nm navora, zaradi česar se do 100 km/h izstreli v 3,5 sekunde in doseže hitrost 275 km/h. Sam elektromotor sicer vedno vso moč prenaša na zadnji kolesi in je skupaj z dvostopenjskim menjalnikom in delno zaporo diferenciala združen v eno enoto, za delovanje pa je na voljo manjša baterija, ki pospravi 6,1 kWh elektrike, pri čemer je za vožnjo odmerjenih 4,8 kWh elektrike. Tako lahko mercedes-AMG GLC 63 S E performance coupé samo s pomočjo elektronov prevozi do 12 kilometrov. Električna vožnja pač ni namen takšne zveri, saj so baterijo razvili s pomočjo tehnologij, ki jih uporablja AMGjeva ekipa v Formuli 1, posledično pa omogoča hitro rekuperacijo in praznjenje energije, kar zagotavlja polno moč pri pospeševanju. Seveda je mogoče baterijo napolniti tudi na domači vtičnici.
Tako mercedes-AMG GLC 43 coupé kot 63 coupé premoreta samodejni menjalnik z devetimi stopnjami, štirikolesno krmiljenje in štirikolesni pogon, takisto vzmetenje z jeklenimi vijačnimi vzmetmi in prilagodljivimi blažilniki. Razlike seveda so, saj manj zmogljivi brat premore spredaj štiribatne fiksne zavorne čeljusti, izdaja s 680 'konjički' pa šestbatne čeljusti in večje zavorne kolute. Prvi primerki se bodo na cestah znašli zgodaj prihodnje leto, pri čemer bo prvo leto na voljo tudi omejena serija 'Edition 1', pri kateri bosta na voljo dve posebni barvi, znotraj pa fino usnje napa in rumeni šivi. Vstopni model bo stal okoli 90 tisočakov, zmogljivejši brat pa najmanj 126.
3,5 sekunde do 100!
Beri dalje