Mercedes-AMG GLC coupé je tukaj in na voljo z dvema naboroma moči. V prvi vrsti se križanec z nizko streho ponaša z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem M139L, ki lahko proizvede do kar 350 kW (475 KM) moči in 545 Nm navora, za kar je kriva tudi električna turbina. Vstopni mercedes-AMG GLC 43 4matic coupé sicer premore 310 kW (421 KM) moči in 500 Nm navora, pri čemer za dodatnih 10 kW (14 KM) in 150 Nm navora poskrbi majhen elektromotor, ki deluje kot zaganjalnik in generazor. Posledično se lahko takšen AMG GLC coupé do 100 km/h požene v 4,8 sekunde in doseže hitrost 250 km/h.
slika
Precej bolj razjarjena žival pa je mercedes-AMG GLC 63 S E performance coupé, kjer 2,0-litrski turbobencinski motor dejansko proizvede 350 kW (475 KM) moči in 545 Nm navora, elektromotor pa še dodatnih 150 kW (204 KM) moči in 320 Nm navora. Najmočnejši serijski štirivaljnik na svetu tako v kombinaciji z elektromotorjem ponudi kar 500 kW (680 KM) sistemske moči in kar 1.020 Nm navora, zaradi česar se do 100 km/h izstreli v 3,5 sekunde in doseže hitrost 275 km/h. Sam elektromotor sicer vedno vso moč prenaša na zadnji kolesi in je skupaj z dvostopenjskim menjalnikom in delno zaporo diferenciala združen v eno enoto, za delovanje pa je na voljo manjša baterija, ki pospravi 6,1 kWh elektrike, pri čemer je za vožnjo odmerjenih 4,8 kWh elektrike. Tako lahko mercedes-AMG GLC 63 S E performance coupé samo s pomočjo elektronov prevozi do 12 kilometrov. Električna vožnja pač ni namen takšne zveri, saj so baterijo razvili s pomočjo tehnologij, ki jih uporablja AMGjeva ekipa v Formuli 1, posledično pa omogoča hitro rekuperacijo in praznjenje energije, kar zagotavlja polno moč pri pospeševanju. Seveda je mogoče baterijo napolniti tudi na domači vtičnici.
slika
Tako mercedes-AMG GLC 43 coupé kot 63 coupé premoreta samodejni menjalnik z devetimi stopnjami, štirikolesno krmiljenje in štirikolesni pogon, takisto vzmetenje z jeklenimi vijačnimi vzmetmi in prilagodljivimi blažilniki. Razlike seveda so, saj manj zmogljivi brat premore spredaj štiribatne fiksne zavorne čeljusti, izdaja s 680 'konjički' pa šestbatne čeljusti in večje zavorne kolute. Prvi primerki se bodo na cestah znašli zgodaj prihodnje leto, pri čemer bo prvo leto na voljo tudi omejena serija 'Edition 1', pri kateri bosta na voljo dve posebni barvi, znotraj pa fino usnje napa in rumeni šivi. Vstopni model bo stal okoli 90 tisočakov, zmogljivejši brat pa najmanj 126.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

3,5 sekunde do 100!

V Affalterbachu so pripravili nova izstrelka, ki v prvi vrsti premoreta nizko streho in zajetno količino moči.

Beri dalje
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc