Mercedes-AMG GT 63 S E Performance se bo zapisal v zgodovino kot (trenutno) najhitrejši AMG, ki lahko doseže hitrost 100 km/h. To zagotavlja priključnohibridni pogonski sklop, ki združuje 4,0-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor na zadnji premi. Elektromotor ponudi 150 kW (204 KM) moči, skupno pa sistem proizvede kar 600 kW (816 KM) moči in začasno do kar 1.420 Nm navora, čeprav je v osnovi vedno na voljo 1.050 Nm navora. Elektromotor pridobiva elektriko s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 6,1 kWh elektrike, nameščen pa je nad zadnjo premo. Seveda takšen pogonski sklop ni v osnovi namenjen električni vožnji, čeprav lahko samo na elektriko prevozite 13 kilometrov, bolj pomembno je, da se lahko baterija ekstremno hitro polni in prazni, podobno kot pri Mercedes-Benzovih dirkalnikih v Formuli 1. Samo električno omrežje je sicer 400-voltno.
slika
Dva različna motorja zagotavljata štirikolesni pogon, pri čemer lahko tako klasičen motor na notranje zgorevanje in elektromotor pošiljata moč na katerokoli premo. Seveda je mogoče štirikolesnemu pogonu tudi spremeniti delovanje, da se moč na sprednji kolesi sploh ne pošilja, pri čemer je tako omogočeno kontrolirano drsenje. Slednje naj bi bilo ekstremno zabavno, kljub temu da avtomobil tehta okoli 2 toni. Vsa vgrajena tehnologija pa je zagotovila, da je mercedes-AMG GT 63 S E Performance trenutno najhitrejši AMG, ki se je kadarkoli pognal do hitrosti 100 km/h. To nalogo namreč opravi v 2,8 sekunde, torej kar 0,1 sekunde hitreje kot lahko to stori več milijonov evrov vreden dirkalnik AMG one. Hitrost je sicer omejena na 320 km/h, kar je v vsakem primeru več kot dovolj. Za hitro ustavljanje premore mercedes-AMG GT 63 S E Performance karbonsko-keramične zavore, ki so na voljo že v osnovi, premer pa je 420 milimetrov spredaj in 380 zadaj.
slika
Vizualno se najbolj brutalni brat ne razlikuje bistveno od krotkejšega AMG GT 63, z razliko drugačnih usmerjevalnikov zraka in rdečih oznak. Kupci se bodo lahko odločili za katerikoli paket klasičnih oblikovnih in aerodinamičnih dodatkov, med katerimi je tudi fiksno krilo zadaj, na voljo pa so še 20- oziroma 21-palčna platišča. Ker gre za ekstremno poseben avtomobil, bodo Nemci ponudili ekstremno posebne barve, seveda pa bo mogoče zunanjost personalizirati po željah kupca.
slika
Mercedes-AMG GT 63 S E Performance bo na voljo konec leta, takrat pa ne bo imel veliko tekmecev s priključnohibridnim pogonskim sklopom. To se bo spremenilo s prihodom nadgrajenega porscheja 911, ki bo tudi ponudil hibridni pogonski sklop, verjetno pri izdaji carrera in tudi turbo, prav tako bo Bentley ponudil continental GT s hibridnim pogonom. V vsakem primeru bo mercedes-AMG GT 63 S E Performance stal najmanj 240 tisočakov.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

AMG z najhitrejšimi pospeški v vsej zgodovini!

Nemci so končno pokazali svoj najbolj zmogljiv GT, AMG GT 63 S E Performance. Priključnohibridni pogonski sklop ponudi kar 600 kW (816 KM) moči in brutalne pospeške.

 

 

 

 

Beri dalje
Topolino zaplenila policija!
NOVICE
Topolino zaplenila policija!
Fiat topolino
Iztok Krajnc
Prihaja električni karoq
NOVICE
Prihaja električni karoq
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Novi continental GT bo imel 782 ’konjev’!
NOVICE
Novi continental GT bo imel 782 ’konjev’!
Bentley continental GT
Iztok Krajnc
Električni hilux bo kmalu na cestah!
NOVICE
Električni hilux bo kmalu na cestah!
Toyota hilux electric
Iztok Krajnc
750 ‘konjev’ za M5!
NOVICE
750 ‘konjev’ za M5!
BMW M5
Iztok Krajnc
Modernizirani klasik
NOVICE
Modernizirani klasik
Morgan Pininfarina midsummer
Iztok Krajnc
Ljudski električar
NOVICE
Ljudski električar
Vinfast VF 3
Iztok Krajnc
Zamenjava za huracan
NOVICE
Zamenjava za huracan
Lamborghini temerario
Iztok Krajnc
Zelo ekskluzivna izdaja
NOVICE
Zelo ekskluzivna izdaja
Bentley bentayga Apex edition by Mulliner
Iztok Krajnc
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
NOVICE
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
Projekt EXACT
Iztok Krajnc