slika
Nemci so nam pokazali prve fotografije napredne notranjosti novega razreda E, ki ga bodo v celoti razkrili še pred poletjem. Na voljo bo ogromno novih tehnologij, tudi napreden multimedijski sistem.
Pri Mercedes-Benzu so ob predstavitvi notranjosti prihajajočega razreda E povedali, da so jo izdelali v skladu s tremi načeli – športnost, visoka kvaliteta in digitalnost. Slednje tudi pomeni, da je na voljo več možnosti personalizacije in posodobitev preko spleta, kar bo seveda postala stalnica v prihodnosti. Še več, inženirji so združili delovanje več različnih računalnikov v en sam močnejši procesor, zaradi katerega bo delovanje zaslonov in multimedije hitrejše in bolj odzivno. V primerjavi z nekaterimi drugimi proizvajalci cenejših nemških avtomobilov je multimedija že doslej delovala zelo dobro in hitro. Še več, mercedes-benz razreda E bo premogel povezavo 5G, na določenih tržiščih, kar bo omogočalo hitrejše storitve, poleg tega pa bo mogoča tudi namestitev aplikacij drugih ponudnikov, kot je na primer igra Angry Birds ali program za video komunikacijo Zoom. Slednje bo seveda tudi mogoče zaradi kamere, ki je nameščena na armaturno ploščo, posledično pa bo mogoče tudi ustvarjati fotografije in videoposnetke. Slednje zaradi varnosti med vožnjo verjetno ne bo mogoče.
slika
slika
Poleg tega so na armaturni plošči trije zasloni združeni pod opcijo 'superscreen', kar pomeni, da bodo pred voznikom digitalni merilniki na velikem zaslonu, na sredini armaturne plošče bo velik zaslon za multimedijski sistem in pred sovoznikom še en velik zaslon.
Ikone na slednjih dveh zaslonih, sopotnikov je na seznamu dodatne opreme, bodo podobno obarvane kot tiste na mobilnih telefonih, da jih bo lahko tudi voznik med vožnjo hitreje in lažje prepoznal. Poleg tega so izboljšali prepoznavanje glasovnih ukazov, ki jih boste lahko povedali kadarkoli, brez da bi pred tem izgovorili 'Hey Mercedes', prav tako pa bodo še vedno na voljo funkcije za sprostitev in dodatno udobje med vožnjo, takisto digitalno nastavljive odprtine za zrak.
slika
Napredna umetna inteligenca razreda E bo lahko, ko se bo naučila, ali jo boste sami naučili, sama upravljala nekatere vsakodnevne naloge. Na primer, če bo temperatura zunaj padla pod določeno vrednost, bo umetna inteligenca sama dvignila temperaturo kabine, seveda na podlagi preteklih izkušenj, prav tako bo zagnala ogrevanje sedežev in prilagodila ambientalno osvetlitev za bolj topel občutek. Novi mercedes-benz razreda E bo na cestah že to poletje, razgrnitev pa pričakujemo aprila.
slika
Vohunske fotografije novinca smo sicer že objavili in če se kupci še vedno vse pogosteje odločajo za nakup križanca ali SUVja, so prodajne številke karavanov očitno še vedno dovolj velike, da bo tudi razred E dočakal karavansko različico.
Vsesplošna oblika se bo držala novih oblikovnih zapovedi, tako da lahko pričakujemo izgled podoben tistemu pri novem razredu C, kljub temu pa bo poleg izjemno dinamičnih izdaj na voljo tudi družinam prijazna zunanjost.
slika
slika
Zaradi vsesplošne elektrifikacije pričakujemo samo elektrificirane izdaje, tudi zaradi nove platforme MRA2, na osnovi katere bo novi razred E tudi izdelan.
Tako bodo pogoni v osnovi del blagohibridnega pogonskega sklopa z 48-voltno napetostjo, takisto bodo na voljo klasični hibridni pogoni in vsaj dva različna priključnohibridna pogonska sklopa. Kot priključni hibrid bo razred E lahko s polno baterijo prevozil slabih 100 kilometrov, pravzaprav pa bodo vsi pogoni z močjo nad 220 kW (300 KM) premogli zajetno mero električne moči. Še vedno pa ni jasno na kakšen pogon se bo zanašal mercedes-AMG E 63, saj se AMG C 63 S E performance zanaša na priključnohibridni pogonski sklop v kombinaciji z 2,0-litrskim turbobencinskim štirivaljnikom. Večji zmogljivi primerki bodo še vedno uporabljali motorje V8, na primer razreda G in GT, zato je možno, da bo prihodnji razred E še zadnjič premogel turbobencinski motor V8.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Armatura za tehnofile

Beri dalje
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
NOVICE
Bo tudi RS 7 priključni hibrid?
Audi RS 7
Iztok Krajnc
Audi A4 je postal A5
NOVICE
Audi A4 je postal A5
Audi A5
Iztok Krajnc
Večina trgovcev jih zavrača
NOVICE
Večina trgovcev jih zavrača
Električni avtomobili
Iztok Krajnc
Še en nabrit’ priključni hibrid!
NOVICE
Še en nabrit’ priključni hibrid!
Audi RS 5
Iztok Krajnc
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
NOVICE
Novi dodatki za še bolj drzen izgled
Smart #1 Brabus
Iztok Krajnc
Ne hitrost, zmogljivost!
NOVICE
Ne hitrost, zmogljivost!
Volkswagen ID. buzz cargo GTX
Iztok Krajnc
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
NOVICE
Maribor, Novo mesto, Ljubljana, Kranj
Raziskava o menjavi pnevmatik
Iztok Krajnc
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
NOVICE
Kup novosti prihaja že prihodnje leto
Škoda enyaq
Iztok Krajnc
Z električnim in hibridnim pogonom
NOVICE
Z električnim in hibridnim pogonom
Fiat grande panda
Iztok Krajnc
Električna reinkarnacija
NOVICE
Električna reinkarnacija
Ford capri
Iztok Krajnc