Audijevi inženirji pripravljajo novo platformo, ki bo omogočala proizvodnjo manjših električnih avtomobilov. Verjetno bo naslednji A3 križanec, oblikovno bi lahko bil podoben konceptu AI:ME iz leta 2020.
Pri Audiju so se odločili, da modela A1 in Q2 ne bosta dočakala naslednje generacije, vsekakor pa bo znamka ostala prisotna v C-segmentu, za katerega bodo pripravili novo in povsem električno generacijo modela A3. Po napovedih bi naj šlo za križanec, ki pa bo izdelan na novejši električni platformi SSP, kar je dejansko posodobljena platforma MEB, ki podlaga volkswagen ID.3 in audi Q4 E-tron, s tem da premore nekaj komponent dražje platforme PPE, ki je rezervirana za večja vozila, na primer Q6 E-tron, ki pripelje letos.
Nova platforma bo kriva za večjo učinkovitost pogonskih sklopov in baterij, obenem pa bo zagotavljala hitrejše in bolj učinkovito polnjenje baterij, v primerjavi z aktualnimi vozili (volkswagen ID.4, audi Q4 E-tron, škoda enyaq). Novi električni audi A3 bi lahko bil podoben konceptu AI:ME, ki je bil po velikosti sicer malenkost manjši kot aktualni A3, vsekakor pa bi lahko bil vizualno podoben večjemu Q4 E-tron, od katerega bo krajši za od 5 do 10 centimetrov. Obstaja tudi možnost, da se bodo odločili za bolj konvencionalno obliko, ki bi bila bolj povšeči kupcem na Kitajskem in v ZDA.
Platforma SSP bo lahko sprejela večjo količino različno velikih baterijskih sklopov, takisto bo na voljo 800-voltno polnjenje, vstopni elektromotor pa bi lahko proizvedel tudi 'samo' 85 kW (116 KM) moči. Pri Audiju bo verjetno vstopni model ponudil okoli 150 kW (204 KM) moči, ki se bo prenašala na zadnji kolesi, hitrejše različice bodo imele štirikolesni pogon z vektorsko razporeditvijo navora.
Aktualna generacija modela A3 bo sicer na cestah še vsaj do leta 2028, saj so jo predstavili šele leta 2020, letos pa bo avtomobil deležen še posodobitve in delne elektrifikacije.
Audi A3
Beri dalje