Že šesta generacija srednje velike limuzine in karavana se bo začela prodajati še pred iztekom leta, tokrat pa so naši vohunski fotografi ujeli prototipna avtomobila. Hitrejši S5 so ujeli blizu tovarne v Ingolstadtu, karavanski A5 pa na dirkališču Nürburgring. Oba bosta izdelana na posodobljeni modularni platformi MLB, ki podpira kopico pogonskih sklopov, tudi blagohibridne in priključnohibridne, moč pa se bo lahko prenašala na sprednji kolesi ali na vsa štiri (quattro).
slika
audi A5 avant
Hitrejša izdaja S5 bo seveda imela bolj agresivno zunanjost, zajetnejša odbijača in več izpušnih cevi na zadku, zaenkrat pa še ni veliko podrobnosti o pogonskem sklopu. Za premikanje bi lahko skrbel ali 3,0-litrski turbobencinski motor V6 iz aktualne generacije, morebiti tudi Porschejev 2,9-litrski turbobencinski motor iz različic RS 4 in RS 5. Večjih dimenzijskih sprememb ne pričakujemo, avtomobil bo tako samo za nekaj milimetrov zrasel v vse smeri, saj je že doslej meril 4.772 milimetrov v dolžino, 1.847 v širino in 1.435 v višino.
slika
audi A5 avant
Priključnohibridni pogonski sklop je zahteval nekaj več prilagajanja zadnjega dela novega A5, kjer bo mesto našla tudi litij-ionska baterija, ki bo pospravila 14,4 kWh elektrike. Vsaj doslej jo je pospravila toliko, vendar so tekmeci v svoje priključne hibride že začeli vgrajevati baterije, ki pogoltnejo tudi več kot 21 kWh elektrike, kar bi se lahko zgodilo tudi v primeru novega A5. Tako bi lahko samo na elektriko avtomobil prevozil več kot 100 kilometrov, tako kot aktualni mercedes-benz razreda C. Na voljo bo tudi z 48-voltna napetost, kar bo omogočilo tudi dinamično štirikolesno krmiljenje, ki so ga doslej premogli modeli A6, A7, A8, Q7 in Q8, takisto tudi drugo stopnjo samodejne vožnje. Poleg tega večja napetost omogoča tudi nove razsežnosti digitalnih in pretočnih vsebin, obenem pa bo mogoče v naslednji generaciji kar v avtomobilu plačevati za polnjenje goriva ali elektrike, plačevanje cestnin in drugih storitev preko površine v avtomobilu. Slednje opcije pri nas (seveda na žalost) ne pričakujemo.
slika
audi S5 avant
Ključni motor za novi A5 bo peta generacija 2,0-litrskega turbobencinskega motorja EA888, ki so ga sicer prvič vgradili že leta 2008. Trenutno generacijo posodabljalo, da bo ustrezala strogim okoljskim normativom Euro 7, kar bo s sabo prineslo cel kup novih inovacij, tudi na novo razvit sistem za vbrizgavanje goriva ter filter za trde delce. Moč se bo na kolesa prenašala samo preko dvosklopčnega robotiziranega menjalnika s sedmimi stopnjami ali preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika, kar bo še dodatno zmanjšalo izpust emisij.
slika
audi S5 avant
Na vrhu ponudbe bo hibridni RS 5, ki bo poleg 2,9-litrskega turbobencinskega motorja V6 premogel še elektromotor, skupno pa bo na voljo več kot 331 kW (450 KM) sistemske moči. Oznaka A4 bo tako ostala rezervirana za povsem električno izdajo, ki se bo v boj za prodajne številke podala proti BMWju i4 in tesli model 3. Izdelana bo na platformi PPE, ki so jo pri Audiju in Volkswagnu razvili skupaj z inženirji pri Porscheju. Oblikovno bo avtomobil zelo podoben svojemu bratu z motorji na notranje zgorevanje, le da bo imel zaprto masko in nekaj unikatnih zunanjih elementov, ki bodo izboljšali tudi aerodinamično učinkovitost. Po vsej verjetnosti bo šlo za petvratno limuzino, na voljo pa bo pogon na zadnji kolesi z enim elektromotorjem, oziroma štirikolesna različica z dvema elektromotorjema. Električni A4 bo na voljo leta 2024, seveda pa bo takrat na voljo tudi nabriti model A4 RS, ki bo premogel vsaj 349 kW (475 KM) moči in 800 Nm navora.
slika
audi A5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi A5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
slika
audi S5 avant
Posted on

Audi A5/S5

Audi A4 in S4 se bosta ponašala z novim imenom. Naslednja generacija bo nosila oznako A5, enako pa velja tudi za aktualni audi A6, ki se bo v prihodnosti imenoval A7. Lihe številke bodo za motorje z notranjim izgorevanjem.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc