Audi bo zadnji bencinski avtomobil splovil leta 2026, kar seveda pomeni, da bodo audiji kmalu preklopili na električne pogone.
Prisiljeni elektrifikaciji očitno ni videti konca, čeprav infrastruktura še vedno ni optimalno vzpostavljena in se nam obetajo dolge kolone pred polnilnicami na avtocestah, sploh poleti. Politika trmoglavo vztraja pri obvezni vpeljavi povsem električnih avtomobilov, kar je deloma zelo utopično, kot smo pokazali na zadnjem PRIMA testu, ko smo 13 električnih avtomobilov zapeljali do Zadra. Ja, največji in najbolj goreči zagovorniki električnih avtomobilov bodo dejali, da lahko čas polnjenja in morebitnega večurnega čakanja na prazno polnilno mesto izrabimo za odkrivanje okolice, in da bomo pač morali spremeniti mentaliteto. Ne bomo je. Vsekakor pa bodo vsaj pri Audiju avtomobili z motorji na notranje zgorevanje kmalu dobili neparne številke, tako da bo audi A4 postal A5, audi A6 bo A7 in tako naprej.

Parne številke bodo po drugi strani imeli audiji z električnimi pogoni, tokrat pa vam lahko predstavimo električni RS 6, ki se je poprej imenoval RS 6 E-tron, gre pa za najhitrejšo izdajo električnega modela A6. Čeprav prototip na fotografijah deluje kot klasičen A6, podrobnejši pogled razkrije napihnjeno zunanjost in zajetnejše zavore z rdečimi zavornimi čeljustmi. Koncept audija A6 je leta 2021 premogel baterijski sklop, ki je pogoltnil 100 kWh elektrike, takisto dva elektromotorja s skupno sistemsko močjo 345 kW (470 kM), hitrejši RS 6 pa bo gotovo imel minimalno 459 kW (625 KM) moči, toliko kot trenutni klasično gnan RS 6. Skoraj gotovo bo na voljo tudi karavanski RS 6 avant, saj bo tudi električni A6 imel karavansko različico, slednjega pa nameravajo pokazati še pred iztekom leta. RS 6 in RS 6 bosta na sporedu za razkritje prihodnje leto.
Brutalna izdaja električnega A6
Beri dalje