V Nemčiji je trenutno registriranih približno 48,5 milijona osebnih avtomobilov, od tega jih je približno 1,3 milijona starejših od trideset let. Zraven pa je potrebno prišteti še najmanj 200.000 starodobnikov, ki trenutno še čakajo na ponovno obuditev in posledično vrnitev na nemške ceste. Po nemških ocenah je trenutno v Nemčiji v obtoku tudi približno 855.000 'mladodobnikov' (vozila v starosti od 25 do 29 let) plus dodatnih 2,8 milijona 'mladodobnih' vozil v starosti od 20 do 24 let. Samo približno 700.000 nemških starodobnikov je okrašenih tudi z zelo čislanimi 'H' tablicami.
slika
Študija „Wirtschaftsfaktor Young- und Oldtimer 2023“ je razkrila tudi to, da je največ (približno 40 %) nemških starodobnikov vrednih do 10.000 evrov, 20 odstotkov je nekoliko do občutno dražjih (vrednost od 10.000 do 50.000 evrov), samo vsak petdeseti nemški starodobnik pa je vreden več kot 100.000 evrov. Posledično znaša trenutna skupna teoretična vrednost vseh registriranih nemških starodobnikov približno 31 milijard evrov. Nemški lastniki in lastnice starodobnikov so tudi zelo dobri potrošniki, ker vsak nemški lastnik starodobnika v povprečju za njegovo vzdrževanje in popravila zapravi od 1300 do 1600 evrov na leto. Temu primerno je tudi število (približno 10.000) Nemcev in Nemk, ki jim starodobniki priskrbijo vsakdanji kruh.
slika
Spreminja pa se tudi percepcija, ker starodobniki v očeh številnih Nemcev in Nemk niso več klasični onesnaževalci okolja, predvsem zaradi tega, ker njihovi lastniki s takšnimi avtomobili v povprečju prevozijo samo 1600 kilometrov na leto, poleg tega s tem, ko za občasni prevoz uporabljajo stare avtomobile varčujejo s surovinami, ki so potrebne za izdelavo novih avtomobilov, to pa v današnjih časih ni več samoumevno, ker znamo ljudje sedaj za izdelavo ene same moderne 'SUV krave' porabiti toliko sestavnih materialov in surovin kot so jih nekoč potrebovali za izdelavo treh ali pa štirih novih avtomobilov. Največ nemških starodobnikov je opremljenih z logotipi znamk Volkswagen, Mercedes-Benz in BMW, med tujimi avtomobilskimi znamkami pa prednjačita predvsem znamki FIAT in Citroën.
slika
Absolutni ljubljenec nemške scene starodobnikov je Volkswagnov golf, ker po nemških cestah trenutno kroži več kot 90.000 starih golfov, zelo veliko je tudi starih transporterjev in 'hroščev', med tujimi izdelki pa prevladuje predvsem Citroënov 'spaček', ker imajo Nemci in Nemke trenutno v lasti približno 14.000 legendarnih francoskih 'minimalistov'. Največ nemških starodobnikov pa se na nahaja na območju mest kot so Bonn, Mannheim in Düsseldorf. Čeprav večina starodobnikov v povprečju vsako leto pridobi približno 5 odstotkov na vrednosti so trenutno najbolj oblegana vozila iz osemdesetih let prejšnjega stoletja, ki se trenutno dražijo z nekoliko večjim tempom (+ 7 % na leto). So pa tudi Nemci opazili splošno pomanjkanje obrtnikov, ker se aktualni mojstri, ki znajo popravljati in vzdrževati starodobnike čedalje bolj starajo, mladih, ki bi prevzeli štafeto od starih mojstrov pa primanjkuje.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

BBE Automotive

Pred kratkim so Nemci predstavili izsledke njihove zadnje analize stanja na domačem tržišču starodobnikov in ob tem ugotovili, da posel s starodobniki predstavljajo pomemben gospodarski subjekt, ker nemški lastniki starodobnikov za vzdrževanje in popravila njihovih vozil vsako leto zapravijo približno 3,8 milijarde evrov.

Beri dalje
Ogromno električne moči
NOVICE
Ogromno električne moči
Audi S6 in RS 6
Iztok Krajnc
Vsi že imajo svojega lastnika
NOVICE
Vsi že imajo svojega lastnika
Lamborghini huracan sterrato all-terrain
Iztok Krajnc
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
NOVICE
Večji brat smartu #1 pokažejo 25. aprila
Smart #5
Iztok Krajnc
Sedemsedežni električni križanec za teren
NOVICE
Sedemsedežni električni križanec za teren
Porsche K1
Iztok Krajnc
Praktičnost bo njegova vrlina
NOVICE
Praktičnost bo njegova vrlina
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Sedem sedežev prihaja jeseni
NOVICE
Sedem sedežev prihaja jeseni
Mazda CX-80
Iztok Krajnc
Pravi superšportnik
NOVICE
Pravi superšportnik
Aston martin DBS
Iztok Krajnc
Test otroških koles
NOVICE
Test otroških koles
ADAC
Iztok Krajnc
Vizualno je zdaj bolj jezen
NOVICE
Vizualno je zdaj bolj jezen
Nissan qashqai
Iztok Krajnc
Alpina B3
NOVICE
Alpina B3
Enaka bosta še nekaj časa
Iztok Krajnc