Toyota hilux bo prvič v svoji dolgi zgodovini dobila elektrificiran pogon, ne bo pa šlo za samopolnilni hibrid temveč za blagohibridni.
Toyota hilux obstaja že od leta 1968, od prihodnjega poletja pa bo prvič na voljo z elektrificiranim pogonom. Inženirji so namreč obstoječemu 2,8-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku dodali jermenski motorni generator, ki napaja 48-voltno baterijo pod zadnjo klopjo. Ob polni napolnjenosti generator doda slabih 12 kW (16 KM) dodatne moči in 65 Nm navora, za bolj učinkovito pospeševanje in večjo učinkovitost. Poleg tega bo blagohibridni hilux premogel še boljšo zavorno moč in bolj udobno vožnjo, prav tako pa bo sistem stop-start deloval dlje časa, takisto bo mogoče dlje časa jadrati. Vse to bo doprineslo k 5-odstotkov manjši porabi goriva.
Blagohibridni hilux ne bo na voljo z vstopnimi opremami, temveč samo pri opremah invicible in invincible X, prav tako pa bo imel na voljo kar pet različnih voznih programov – blato, pesek, sneg, kamnine in neutrjena podlaga. Kakšna bo cena zaenkrat še ni jasno, bo pa gotovo malenkost dražji od aktualnega hiluxa z opremo invincible, ki pri nas trenutno stane najmanj 53.300 EUR s popustom.
Blagohibridni hilux že prihodnje leto
Beri dalje