Limuzinski BMW M5 bo vsekakor nekaj posebnega, tokrat pa ga lahko vidimo z manj kamuflažne folije, posledično pa so vidne agresivne zunanje linije. Luči so povsem enake kot pri ostalih klasičnih izdajah serije 5, zanimiva pa bo maska, ki k sreči ne bo tako velika kot pri M4, vsekakor pa bo velika in zgoraj zaprta, spodaj pa bodo velike odprtine za zračenje. Še bolj impresiven je sprednji odbijač, kjer so dovodi za hlajenje motorja spet veliki, za preprečevanje vrtinčenja zraka okoli sprednjih koles pa skrbijo manjše odprtine na vsaki strani odbijača. V osnovi bo imel BMW M5 spredaj 20-palčna platišča, zadaj 21-palčna, modre zavorne čeljusti pa se bodo zajedale v perforirane diske. Seveda bo tudi zadek odražal dinamičnost pogona, k čemur bodo prispevali manjši spojler in po dve okrogli izpušni cevi na vsaki strani agresivnega odbijača.
slika
V notranjosti vsekakor pričakujemo napredna športna sedeža spredaj, ki bosta znala, tako kot pri klasičnih izdajah serije 5, voznika in sovoznika električno še bolje objeti, pričakujemo črno-rdečo barvno kombinacijo, po možnosti tudi nekaj oranžne, vsekakor pa bo gotovo nekaj še dodatkov iz karbonskih vlaken. Seveda pa si bo lahko vsak kupec M5 barvno opremil tako kot bo sam želel. Pričakujemo, da bo novi M5 premogel enak priključnohibridni pogon, kot ga premore tudi BMW XM, torej bosta 4,4-litrski turbobencinski motor V8 in elektromotor skupaj ponudila največ 550 kW (748 KM) moči in 1000 Nm navora. To seveda pomeni, da se bo novi M5 do 100 km/h pognal prej kot v 3 sekundah, obenem pa bo lahko po želji voznika čisto tiho pripeljal do 80 kilometrov samo na elektriko. Baterija bo pogoltnila 25,7 kWh elektrike, seveda pa iskreno upamo, da bo M5 premogel močnejši polnilnik za polnjenje baterije z močjo vsaj 11, čeprav bi želeli 22 kW, saj je 7,4-kilovatni v XM preslab. Novi BMW M5 Bavarci pokažejo v naslednjih mesecih, kupcem pa bo na voljo pred koncem leta.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

M5 bo imel 750 ‘konjev’!

V zadnjih osemnajstih mesecih so se Nemški inženirji zelo ukvarjali s karavansko izdajo BMWja M5, zdaj pa smo po dolgem času v bližini Nürburgringa ujeli tudi limuzino.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc