BMW M2 CS bo že v osnovi postavljen bliže tlom kot že tako zmogljiv M2. Prav tako so kolesa med sabo postavljena malenkost širše, drugih oblikovnih sprememb pa zaenkrat še ne vidimo. Res je, da je avtomobil na fotografijah še prototip, zato še morebiti nima nadetih končnih aerodinamičnih dodatkov, kar pa lahko vidimo je precej bolj agresiven sprednji usmerjevalnik zraka. Kamuflaža prav tako zakriva nov integriran spojler na zadku avtomobila. Pri notranjosti večjih sprememb v primerjavi z M2 ne pričakujemo, bosta pa vsekakor spredaj dva športna sedeža in varnostni pasovi v kričeči barvi.
slika
Pričakujemo, da bo BMW M2 CS imel nabrito izdajo motorja S58, tako da bo 3,0-litrski turbobencinski šestvaljnik proizvedel morebiti celo 382 kW (520 KM) moči, kar je precej več kot v M2, kjer ponudi 338 kW (460 KM) moči in 550 Nm navora. Govorice namigujejo, da bo M2 CS na voljo samo s samodejnim menjalnikom z osmimi stopnjami, zaradi česar se bo lahko do 100 km/h pognal prej kot v 3,9 sekunde. Toliko namreč potrebuje M2 s samodejnim menjalnikom. Za hitrejše pospeške ne bo kriva samo povečana moč temveč tudi manjša skupna teža, ker bodo pri izdelavi uporabili več karbonskih vlaken, novi BMW M2 CS pa bodo Bavarci pokazali prihodnje leto. Seveda bo vstopni model precej dražji od BMW M2, ki pri nas stane najmanj 77.650 EUR, tudi zato ker bo izdelan v precej omejenih količinah.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Bo res premogel 520 ‘konjev’?

Bavarci pripravljajo najbolj vročo izdajo modela M2, ki se bo imenovala M2 CS. Tukaj so nove vohunske fotografije.

Beri dalje
Električni elroq dobiva podobo
NOVICE
Električni elroq dobiva podobo
Škoda elroq
Iztok Krajnc
Za Indijce v avstrijskih Alpah
NOVICE
Za Indijce v avstrijskih Alpah
Škoda kushaq
Iztok Krajnc
Veliko glasbe za malo denarja
NOVICE
Veliko glasbe za malo denarja
Fiat tipo easy limousine
Iztok Krajnc
Sedmič bo patruljiral s še več moči
NOVICE
Sedmič bo patruljiral s še več moči
Nissan patrol
Iztok Krajnc
Prototip električnega ferrarija
NOVICE
Prototip električnega ferrarija
Ferrari EV
Iztok Krajnc
50 let kultnega poltovornjaka
NOVICE
50 let kultnega poltovornjaka
Mazda REPU
Iztok Krajnc
Električni G80 je še bolj prefinjen
NOVICE
Električni G80 je še bolj prefinjen
Genesis electrified G80
Iztok Krajnc
Drugo leto že v tvoji garaži!
NOVICE
Drugo leto že v tvoji garaži!
Audi Q3
Iztok Krajnc
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
NOVICE
Bo imel tudi 450 ‘konjičkov’?
Cupra formentor VZ5
Iztok Krajnc
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
NOVICE
Z bencinskim ali dizelskim motorjem
Citroën berlingo
Iztok Krajnc