Hyundaijeva športna divizija N se je s prvim proizvodnim avtomobilom pohvalila že leta 2016, od takrat naprej pa je postala tudi črka N sinonim za hitre avtomobile. Nazadnje so namreč predstavili hitri električni ioniq 5, zdaj pa so na avtomobilskem salonu v Tokiu pokazali še koncept ioniq 5 N NPX1. Prototip se lahko pohvali s številnimi tehničnimi nadgradnjami in z nekaterimi nadgrajenimi deli, ki jih je zagotovila divizija N. Če so poprej takšni deli bili na voljo pri proizvodnih modelih, to za tokrat predstavljene še ni povsem jasno, si jih pa lastniki nabritega hyundaija ioniq 5 N gotovo želijo. Med drugim premore NXP1 karbonski usmerjevalnik zraka spredaj, stranske pragove, ogromen difuzor na zadku, po vzoru tistega na konceptu RN22e, takisto je na voljo velik spojler. Za manjšo skupno težo skrbijo karbonska platišča, za pravočasno ustavljanje so zadolžene zmogljivejše zavorne ploščice, avtomobil pa je že sam po sebi bliže tlom kot klasičen ioniq 5 N.
slika
Hyundai ioniq 5 N NPX1 sicer nima sprememb na pogonskem sklopu, ki že sam po sebi ponudi nehuronskih 448 kW (609 KM) in 740 Nm navora, elektromotorja pa napaja baterijski sklop, ki pospravi 84 kWh elektrike. Hyundai ioniq 5 N se do 100 km/h tako izstreli v 3,4 sekunde, točno toliko časa pa porabi tudi koncept ioniq 5 N NPX1. Ob razkritju koncepta so odgovorni še dejali, da sicer v prihodnosti lahko pričakujemo športno dodatno opremo, prav tako pa bodo izvajali tudi programske nadgradnje in dodatne opcije predvajanja dirkalnega zvoka iz zvočnikov, za zanimivo in vznemirljivo prihodnost. Kakšna bo cena hyundaija ioniq 5 N NXP1 še ni jasno, pravzaprav še sploh ne vemo, če bo avtomobil oziroma komplet dodatkov kdaj na voljo, če že pa bo cena gotovo severno od vstopne cene za ioniq 5 N, ki je v Nemčiji najmanj 74.900 EUR.
Posted on

Brutalni potencial

Tokijski avtomobilski salon so dodobra izkoristili tudi pri Hyundaiju, saj so pokazali poseben koncept brutalnega modela ioniq 5 N NPX1.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc