Toyota camry ima dolgo zgodovino, saj so jo Japonci začeli proizvajati leta 1982. Deveta izdaja bo gotovo zelo zaželena.
AVTOR
Iztok Krajnc
DATUM OBJAVE
21.11.2023
FOTO
Toyota
Toyota camry ima dolgo zgodovino, saj so jo Japonci začeli proizvajati leta 1982. Deveta izdaja bo gotovo zelo zaželena.
NOVICE
Toyota camry že od nekdaj velja za zelo solidno štirivratno limuzino, ki pa ji je v preteklosti manjkala kakšna dodatna iskrica, da bi lahko bila pri kupcih še bolj zaželena. Japonci so v zadnjem desetletju zelo spremenili svoj pogled na izgled avtomobilov, saj so najnovejše toyote postale zelo drzne, zanimive in precej manj dolgočasne od svojih starejših bratov. Kljub temu ostajajo zanesljivi avtomobili in deveti camry bo na voljo samo z ekonomičnim hibridnim pogonskim sklopom.
Deveta toyota camry se lahko pohvali z oblikovno revolucijo, ki sicer še vedno trka na vrata preteklih izdaj, vsekakor pa je novinec s precej bolj drznim izgledom bolj podoben najnovejšim modelom kot so crown, prius in C-HR. Celoten izgled je vsekakor precej bolj agresiven kot kadarkoli poprej, tudi sama naklon sprednjega in zadnjega stekla, takisto oblika sprednjih in zadnjih luči. Na voljo bosta tudi dva različna paketa zunanjosti, pri čemer bo športni dodal drugačne oblike odbijačev, spremenjeno masko, večje dovode zraka spredaj in opcijsko dvobarnost.
Precej več novosti je v notranjosti, kjer je camry vsaj zadnja leta veljal za tehnološkega dinozavra, v primerjavi z neposredno konkurenco. Kabina je zdaj povsem nova in precej bolj napredna z dvema 12,3-palčnima zaslonoma, pri čemer je eden namenjen digitalnim merilnikom, drugi pa multimediji. Precej več je tudi prefinjenih materialov, tako da je več tudi mehkih površin, tako na armaturi kot na vratnih oblogah, predvsem pa se kabina zdi bolj logično oblikovana in bolj prostorna. Nad volanom, ki premore dovolj tipk, da voznik ne rabi pogleda odmikati s cestišča, je tudi senzor za spremljanje utrujenosti voznika, da lahko camry v najslabšem primeru tudi samodejno ustavi.
Prvič bo toyota camry na voljo samo s hibridnim pogonskim sklopom, šlo pa bo za peto generacijo hibridnega pogona, ki združuje 2,4-litrski bencinski štirivaljnik z dvema elektromotorjema in manjšo baterijo. Moč se na sprednji ali na vsa kolesa prenaša preko neskočnostopenjskega menjalnika CVT, skupno pa je na voljo 168 kW (228 KM) sistemske moči v primeru pogona ene osi, sicer 173 kW (235 KM) sistemske moči. V primeru štirikolesnega pogona zadnjo os vedno poganja samo elektromotor in tako ni nobene mehanske povezave s sprednjo osjo. Za več udobja so inženirji posodobili tudi podvozje in vzmetenje, pri čemer bo športna izdaja premogla trše blažilnike in vzmeti. Novi toyota camry bo na naše ceste zapeljal prihodnje leto, vstopni model pa bo gotovo dražji od trenutnega, ki vas bo olajšal za najmanj 38.900 EUR.