Pri Porscheju so predstavili tretji priključnohibridni cayenne, ki se ponaša z dobro mero moči in lahko prevozi do 90 kilometrov na elektriko.
Porsche cayenne S E-hybrid se bo v osnovi zanašal na 3,0-litrski turbobencinski motor V6 z dvema turbopuhaloma, ki proizvede 256 kW (348 KM) moči, pri premikanju pa mu bo pomagal že elektromotor z močjo 130 kW (176 KM). Skupno bosta proizvedla 382 kW (519 KM) moči in 750 Nm navora, torej 36 kW (49 KM) in 100 Nm navora več kot vstopni cayenne E-hybrid. To je dovolj moči, da se lahko cayenne S E-hybrid do 100 km/h požene v 4,9 sekunde, oziroma v 4,7 sekunde, če je opremljen še z dodatnim paketom sport chrono, v vsakem primeru pa doseže hitrost 263 km/h. Porsche cayenne S E-hybrid premore baterijski sklop, ki pospravi 25,9 kWh elektrike, s čimer lahko prevozi do 90 kilometrov samo na elektriko. To pomeni, da je mogoče po vsakodnevnih opravkih voziti samo s pomočjo elektronov.
Poleg nadgradenj pod pokrovom motorja ima S še več opreme že v osnovi, tudi 20-palnčna platišča, štirikratni izpuh in matrične led luči. V notranjosti je nov paket ukrivljenih zaslonov in spremenjena sredinska konzola, na sedežih pa je usnje. Seveda sta sprednja sedeža že v osnovi nastavljiva s pomočjo elektrike, seznam dodatne opreme pa je tako obsežen, da se lahko cena avtomobila hitro povzpne do nepredvidenih višav. Porsche cayenne S E-hybrid Nemci že proizvajajo, zato ga že lahko naročite, v Nemčiji pa zanj zahtevajo najmanj 117.062 EUR.
519 ‘konjev’ in 90 kilometrov na elektriko
Beri dalje