Berlingo je za Citroën še vedno ekstremno pomemben model, ki bi ga kupilo še več kupcev, če bi bil v Evropi na voljo s klasičnimi pogoni. Tudi osveženi berlingo bo poganjal turbodizelski motor z močjo 66 kW (90 KM), 74 kW (100 KM) in 96 kW, takisto turbobencinski motor z močjo 85 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM), vendar na žalost samo v državah izven Evrope. V Sloveniji to pomeni, da bo za premikanje zadolžen elektromotor z močjo 100 kW (136 KM), baterijski sklop pa bo imel na voljo za vožnjo 50 kWh elektrike. Tako bo mogoče prevoziti do 320 kilometrov s polno baterijo (WLTP), baterijo pa bo mogoče polniti z močjo največ 100 kW, na hitih polnilnicah, sicer pa z največ 11 kW preko izmenične napetosti. Na voljo je tudi regenerativno zaviranje v treh stopnjah, slednjo pa je mogoče izbrati s pomočjo obvolanskih ročic.
slika
Ampak gremo lepo po vrsti. Berlingo bo imel od prihodnje pomladi drugačen obraz, bolj bo podoben novemu električnemu malčku ë-C3, za kar je kriv nov oblikovalski jezik. Vsesplošna oblika sprednjega dela se zelo opira na Citroënovo bogato zgodovino, nas spominja na zanimivo obliko Citroënovega kombija H, prav tako pa boste spredaj našli nov logotip znamke s starikavim izgledom. Pokrov motorja je malenkost daljši, takisto je nova oblika luči bolj skladna z preostalimi elementi na avtomobilu, vse ostalo pa je pravzaprav enako kot prej.
slika
Več novosti je v notranjosti, ki je bolj napredna tudi zaradi 10-palčnega zaslona za digitalne merilnike in enako velikega zaslona na dotik za multimedijo. Slednji že v osnovi podpira Android Auto in Carplay, prav tako pa je znotraj še nov volan s prisekanim zgodnjim in spodnjim delom, ki pa je bolj napreden in uporaben, ravno zaradi dodatnih kontrol za upravljanje z multimedijskim sistemom. Desno od izbirnika prestave sta še dva vhoda USB tipa C za polnjenje, prav tako pa so prvič na voljo tudi bolj udobni sedeži 'advanced comfort' s tremi različnimi vrstami tkanin, vendar bodo na voljo pri bolje založenih primerkih.
slika
Citroën berlingo bo tudi po posodobitvi na voljo v dveh dolžinah (4,4 in 4,75 metra), pri čemer bo daljši lahko imel do 7 sedežev, oziroma do 4.000 litrov prostora, ob prevrnjenih sedežih. Osveženi ë-berlingo bo pri nas malenkost dražji od aktualnega, ki stane najmanj 34.250 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Svež izgled in še več udobja

Citroën bo posodobljeni berlingo splovil spomladi prihodnje leto, na žalost pa bo v Evropi na voljo samo z električnim pogonom.

Beri dalje
Francoska reli sestavljanka
NOVICE
Francoska reli sestavljanka
Rolls-Royce 'Jules' prototype
Iztok Krajnc
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
NOVICE
EV4 prihaja zgodaj leta 2026
Kia EV4
Iztok Krajnc
Prefinjena elektomobilnost
NOVICE
Prefinjena elektomobilnost
Jaguar type 00 concept
Iztok Krajnc
V napad proti premijskim znamkam
NOVICE
V napad proti premijskim znamkam
Genesis GV70 electrified
Iztok Krajnc
Še druga osvežitev za GLE
NOVICE
Še druga osvežitev za GLE
Mercedes-benz GLE
Iztok Krajnc
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
NOVICE
60 let ‘daljnovzhodne fulvie’
Nissan silvia (CSP311)
Iztok Krajnc
Do 523 kilometrov po mestu
NOVICE
Do 523 kilometrov po mestu
Ford puma gen-e
Iztok Krajnc
Novi C5 aircross bo precej daljši
NOVICE
Novi C5 aircross bo precej daljši
Citroën C5 aircross
Iztok Krajnc
Drag hišni dodatek
NOVICE
Drag hišni dodatek
Rolls-royce cameo
Iztok Krajnc
Italijansko ‘odkritje’
NOVICE
Italijansko ‘odkritje’
Camal scoperta
Iztok Krajnc