Berlingo je za Citroën še vedno ekstremno pomemben model, ki bi ga kupilo še več kupcev, če bi bil v Evropi na voljo s klasičnimi pogoni. Tudi osveženi berlingo bo poganjal turbodizelski motor z močjo 66 kW (90 KM), 74 kW (100 KM) in 96 kW, takisto turbobencinski motor z močjo 85 kW (110 KM) in 96 kW (130 KM), vendar na žalost samo v državah izven Evrope. V Sloveniji to pomeni, da bo za premikanje zadolžen elektromotor z močjo 100 kW (136 KM), baterijski sklop pa bo imel na voljo za vožnjo 50 kWh elektrike. Tako bo mogoče prevoziti do 320 kilometrov s polno baterijo (WLTP), baterijo pa bo mogoče polniti z močjo največ 100 kW, na hitih polnilnicah, sicer pa z največ 11 kW preko izmenične napetosti. Na voljo je tudi regenerativno zaviranje v treh stopnjah, slednjo pa je mogoče izbrati s pomočjo obvolanskih ročic.
slika
Ampak gremo lepo po vrsti. Berlingo bo imel od prihodnje pomladi drugačen obraz, bolj bo podoben novemu električnemu malčku ë-C3, za kar je kriv nov oblikovalski jezik. Vsesplošna oblika sprednjega dela se zelo opira na Citroënovo bogato zgodovino, nas spominja na zanimivo obliko Citroënovega kombija H, prav tako pa boste spredaj našli nov logotip znamke s starikavim izgledom. Pokrov motorja je malenkost daljši, takisto je nova oblika luči bolj skladna z preostalimi elementi na avtomobilu, vse ostalo pa je pravzaprav enako kot prej.
slika
Več novosti je v notranjosti, ki je bolj napredna tudi zaradi 10-palčnega zaslona za digitalne merilnike in enako velikega zaslona na dotik za multimedijo. Slednji že v osnovi podpira Android Auto in Carplay, prav tako pa je znotraj še nov volan s prisekanim zgodnjim in spodnjim delom, ki pa je bolj napreden in uporaben, ravno zaradi dodatnih kontrol za upravljanje z multimedijskim sistemom. Desno od izbirnika prestave sta še dva vhoda USB tipa C za polnjenje, prav tako pa so prvič na voljo tudi bolj udobni sedeži 'advanced comfort' s tremi različnimi vrstami tkanin, vendar bodo na voljo pri bolje založenih primerkih.
slika
Citroën berlingo bo tudi po posodobitvi na voljo v dveh dolžinah (4,4 in 4,75 metra), pri čemer bo daljši lahko imel do 7 sedežev, oziroma do 4.000 litrov prostora, ob prevrnjenih sedežih. Osveženi ë-berlingo bo pri nas malenkost dražji od aktualnega, ki stane najmanj 34.250 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Svež izgled in še več udobja

Citroën bo posodobljeni berlingo splovil spomladi prihodnje leto, na žalost pa bo v Evropi na voljo samo z električnim pogonom.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc