Francozi so pokazali novi citroën C3 aircross, ki se bo lahko ponašal tudi s sedmimi sedeži, vstopni model pa bo stal manj kot 20 tisočakov.
Novi citroën C3 aircross bo marsikomu zanimiv zaradi posebne napihnjene zunanjosti, v dolžino pa tokrat meri 4,39 metra. C3 aircross so tokrat oblikovali z novim oblikovalskim jezikom, ki ga je napovedal koncept citroën oli leta 2022, zaradi slednjega pa ima novinec napihnjen obraz, drzno oblikovane luči in zaščitno plastiko vseokrog. Vizualno seveda spominja na manjši C3, vendar je avtomobil širši in daljši, vsekakor pa bo že v osnovi premogel strešne nosilce, od tal pa bo oddaljen 20 centimetrov.

Francozi radi poudarjajo, da so njihovi avtomobili zelo udobni, zato bo tudi občutek v novem C3 aircross podoben bivanju v dnevni sobi na kolesih. Že v osnovi bodo na voljo sedeži 'advanced comfort', ki ponujajo od 10 do 15 milimetrov več polnila, to pa seveda pomeni večje udobje in boljšo namestitev v samem sedežu. K dodatnemu udobju pripomore tudi vzmetenje s progresivnimi hidravličnimi omejevalniki, ki po napovedih ustvarijo občutek udobja podoben 'lebdenju na leteči preprogi'. Tudi samo armaturo so povzeli po manjšem C3, torej lahko tudi na armaturi najdete tekstil, pred voznikom je manjši ozek zaslon, ki mu pravijo kar projekcijski prikazovalnik, na sredini armature pa je še 10,25-palčni zaslon za multimedijo. Večja zadnja vrata in nasloni druge vrste, ki se z lahkoto prevrnejo, bodo poskrbeli za lažji dostop do tretje vrste sedežev, kjer bosta potnika imela naslon za roko, utore za pijačo, prezračevalne reže in polnilni vhod USB. V primeru dvignjenih sedmih sedežev bo prtljažnik pospravil samo še 40 litrov prtljage, če se nasloni zadnjih dveh sedežev prevrnejo pa tvorijo ravno dno, posledično pa prtljažnik pogoltne 330 litrov prtljage. Če bo sedežev samo pet, bo novi citroën C3 aircross pospravil 460 litrov tovora.

Za premikanje bo v osnovi skrbel 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo ponudil 74 kW (100 KM) moči, moč pa se bo na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami. Na voljo bo tudi hibrid, kjer bo enak motor proizvedel 100 kW (136 KM) moči, dodatnih 20 kW (28 KM) pa bo prispeval še elektromotor. Seveda bo C3 aircross premogel tudi električni pogonski sklop, vendar bo takrat v notranjosti na voljo samo pet sedežev, elektromotor pa bo ponudil 83 kW (113 KM) moči. Baterija bo pospravila 44 kWh elektrike, skupno pa bo to dovolj za 300 kilometrov vožnje po WLTP. Vgrajeni polnilnik bo baterijo preko izmeničnega toka polnil v osnovi z močjo 7 kW, ob doplačilu z 11 kW, na voljo pa bo tudi hitro polnjenje z močjo do 100 kW preko enosmernega toka, kjer bo baterija v 26 minutah napolnjena od 20 do 80 odstotkov. Hitrost bo elektronsko omejena na 145 km/h, bo pa leta 2025 na voljo še večja baterija, s katero bo lahko ë-C3 aircross prevozil do največ 400 kilometrov po WLTP.
Novi citroën C3 aircross bo na voljo septembra, v Franciji bo osnovni z bencinski motorjem stal najmanj 19.400 EUR, hibrid, s katerim bo mogoče v mestih do 50 odstotkov časa voziti na elektriko bo stal najmanj 25.500 EUR, električni ë-C3 aircross pa najmanj 27.400 evrov. Primerljive cene bodo tudi pri nas.
Za manj kot 20.000 EUR
Beri dalje