Cupra formentor je najbolje prodajan model znamke, zato je jasno, da so ga prevetrili in mu dodali več tehnologij in moči.
Cupra formentor je na naših cestah pristal pred dobrimi tremi leti, v tem času pa je postal najbolj priljubljen in zaželen model znamke Cupra po vsem svetu. Tudi zato so se Španci odločili za prenovo modela, ki ponuja še bolj drzno zunanjost z daljšim nosom in drugačno grafiko luči. Vse je izdelano po vzoru modela cupra tavascan, dodatna hladilna reža pod nosom avtomobila pa je namenjena dodatnemu hlajenju, zato so logotip Cupra prestavili na pokrov motorja. Cupra formentor bo spredaj prepoznan po novi grafiki dnevnih luči, ki je sestavljena iz treh trikotnikov, enak motiv pa se nadaljuje tudi na zadku, ki je povezan z led trakom in premore osvetljen logotip. Prav tako so Španci poleg sprednjega predelali še zadnji odbijač, v katerega so namestili usmerjevalnik zraka, posledično pa avtomobil izgleda širši, kot v resnici je.
V kabini ima osveženi formentor novi 12,9-palčni zaslon multimedijskega sistema, ki deluje precej bolje in je enostavnejši za uporabo, sploh upravljanje s prezračevanjem bo bolj enostavno. Še vedno so na voljo na dotik občutljivi drsniki za spreminjanje temperature in glasnosti, tokrat pa so osvetljeni. Poleg tega so inženirji posodobili digitalne merilnike, za katere upamo, da bodo ostali nespremenjeni, ko boš ugasnil sistem za ohranjanje voznega pasu, prav tako pa je nadgrajeno brezžično polnjenje, ki zdaj mobilne telefone polni z močjo 15 vatov, poleg tega pa je na voljo še hlajenje, ki preprečuje pregrevanje mobilnih telefonov med polnjenjem. V sodelovanju s podjetjem Sennheiser so inženirji razvili sistem 12 zvočnikov s skupno močjo 425 vatov, ki bo na voljo ob doplačilu, napovedujejo pa odličen zvok in čistost. Poleg tega so v notranjosti dodali nekaj novih materialov, nekateri modeli bodo na sedežih imeli 73-odstotno recikliran material iz veganskih mikrovlaken, seveda pa so tudi tokrat po kabini dodatki v barvi bakra.
Osveženi cupra formentor bo na voljo z bencinskim ali priključnohibridnim pogonom. Vstopni 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki bo moč na sprednji kolesi prenašal preko ročnega menjalnika s šestimi stopnjami, bo ponudil 110 kW (150 KM) moči, za manjšo porabo goriva pa bo skrbelo 48-voltni blagohibridni sistem. Enak motor bo tudi del priključnohibridnega sistema, ki bo poslej lahko prevozil več kot 100 kilometrov, saj bo baterija pospravila 19,7 kWh elektrike, poprej samo 12,8. Še več, baterijo bo mogoče polniti preko vgrajenega polnilnika z močjo 11 kW, hitro polnjenje preko enosmernega toka pa je omogočeno s hitrostjo do največ 50 kW. Priključnohibridni formentor e-hybrid bo imel na voljo ali 150 kW (204 KM) ali 200 kW (272 KM) moči. Najbolj zaželen bo verjetno formentor, ki bo uporabljal samo 2,0-litrski turbobencinski štirivaljnik, ki je poprej ponujal 228 kW (310 KM) moči, po posodobitvi pa bo na voljo ali 194 kW (265 KM) ali 245 kW (333 KM) moči. Šibkejša izdaja bo imela dvosklopčni robotiziran menjalnik s sedmimi stopnjami, ki bo moč prenašal na sprednji kolesi, zmogljivejša izdaja pa bo imela štirikolesni pogon in novo tehnologijo deljenja navora, ki lahko moč neodvisno prestavlja med zadnjimi kolesi. Posledično so lahko pri takšnem formentorju predstavili še vozni način za drsenje zadka 'drift'.
Na prevetreni cupra formentor boste morali še malo počakati, saj bo na voljo šele jeseni, vstopni model pa bo verjetno dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 34.651 EUR.
Bolj drzen izgled za več moči
Beri dalje