Zakaj so se pri Cupri odločili za ime raval? Ker je Raval tudi okrožje v Barceloni, od koder dejansko izvira Cupra. V primerjavi s konceptom, ki je premogel tudi ogromno krilo zadaj in napihnjene kolesne loke, bo proizvodna oblika precej manj nastopaška, a še vedno dinamično oblikovana. O tem pričajo tudi nove fotografije sicer še vedno koncepta, vendar verjamemo, da bo proizvodni model zelo podoben konceptu, saj naj bi avtomobil na fotografijah bil 95-odstotno oblikovno zaključen. Linije so sicer še vedno športne, sploh sprednji pokrov z dvema pregiboma doda pridih športnosti, da o globokih odprtinah za usmerjanje zraka na sprednjem odbijaču sploh ne govorimo. Maska je seveda zaprta, kar pripomore k izboljšani aerodinamičnosti, na zadku pa so še deljen strešni spojler, velik difuzor in osvetljen logotip Cupra. Na proizvodnem modelu pričakujemo samo še klasične kljuke, klasična zunanja ogledala in nekaj drugih malenkosti.
slika
Notranjost je precej bolj futuristična z velikim lebdečim zaslonom na sredinski konzoli, zmoti samo majhen zaslon za digitalne merilnike pred voznikom, ki ga skupina Volkswagen pri svojih cenejših avtomobilih trmasto promovira. Športne linije so vidne tudi v drzni notranjosti, kjer so na armaturi celo nevidni zračniki, vse skupaj pa je osvetljeno s pomočjo led diod. Seveda spredaj ne manjkajo niti usnjena športna sedeža in dodatki v bakreni barvi.
slika
V drobovju se skriva pomanjšana platforma MEB, na osnovi katere bo novinec izdelan, baterijski sklop pa bo verjetno pogoltnil 57 kWh elektrike, podobno kot koncept ID. Life. To pomeni, da bo lahko cupra raval s polno baterijo prevozil do 440 kilometrov, seveda ne, če boste ves čas močno pritiskali na stopalko za plin, zaradi katere bo spredaj postavljen elektromotor na sprednji kolesi ves čas dovajal vseh 172 kW (234 KM) moči. Kljub temu bo pospeševanje do 100 km/h trajalo 6,9 sekunde. Raval bo v dolžino meril 4.036 milimetrov, torej bo dobra 2 centimetra krajši kot ibiza, bo pa bolj prostoren tudi zaradi svoje širine, saj znaša 1.975 milimetrov. Poleg tega bo kar 2,6 metra dolgo medosje, zaradi česar pričakujemo dobro odmerjen prostor tudi za potnike na zadnji klopi, tudi razmeroma velik prtljažnik. Če bodo napovedi držale, bo cupra raval stal najmanj 24.000 EUR, ko pripelje leta 2025.
Posted on

Cupra raval

Počasi bo vse več električnih malčkov, med katerimi bo od leta 2025 tudi cupra ravail, ki so ga že leta 2021 Španci pokazali v konceptni obliki kot urbanrebel. S polno baterijo bo prevozil do 440 kilometrov.

Beri dalje
Predogled električnega terenca
NOVICE
Predogled električnega terenca
BMW vision neue klasse X concept
Iztok Krajnc
Stellantisova ‘šraufenciger industrija’
NOVICE
Stellantisova ‘šraufenciger industrija’
Leap T03
Iztok Krajnc
Hitrostno testiranje
NOVICE
Hitrostno testiranje
Cupra terramar
Iztok Krajnc
‘Übergolf’ iz zlatih časov
NOVICE
‘Übergolf’ iz zlatih časov
Rinspeed aliporta (1981)
Iztok Krajnc
Katastrofalna ocena pnevmatike znamke Austone
NOVICE
Katastrofalna ocena pnevmatike znamke Austone
GTÜ, ARBÖ & ACE test
Iztok Krajnc
‘Dolgi’ tiguan
NOVICE
‘Dolgi’ tiguan
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Podaljšanje življenja za oba malčka
NOVICE
Podaljšanje življenja za oba malčka
Seat arona, ibiza
Iztok Krajnc
Najzmogljivejši ‘Bulli’ v zgodovini!
NOVICE
Najzmogljivejši ‘Bulli’ v zgodovini!
ID.buzz GTX
Iztok Krajnc
Na elektriko in bencin
NOVICE
Na elektriko in bencin
Opel grandland
Iztok Krajnc
Nova notranjost in kup posodobitev
NOVICE
Nova notranjost in kup posodobitev
Volkswagen crafter
Iztok Krajnc