Zakaj so se pri Cupri odločili za ime raval? Ker je Raval tudi okrožje v Barceloni, od koder dejansko izvira Cupra. V primerjavi s konceptom, ki je premogel tudi ogromno krilo zadaj in napihnjene kolesne loke, bo proizvodna oblika precej manj nastopaška, a še vedno dinamično oblikovana. O tem pričajo tudi nove fotografije sicer še vedno koncepta, vendar verjamemo, da bo proizvodni model zelo podoben konceptu, saj naj bi avtomobil na fotografijah bil 95-odstotno oblikovno zaključen. Linije so sicer še vedno športne, sploh sprednji pokrov z dvema pregiboma doda pridih športnosti, da o globokih odprtinah za usmerjanje zraka na sprednjem odbijaču sploh ne govorimo. Maska je seveda zaprta, kar pripomore k izboljšani aerodinamičnosti, na zadku pa so še deljen strešni spojler, velik difuzor in osvetljen logotip Cupra. Na proizvodnem modelu pričakujemo samo še klasične kljuke, klasična zunanja ogledala in nekaj drugih malenkosti.
slika
Notranjost je precej bolj futuristična z velikim lebdečim zaslonom na sredinski konzoli, zmoti samo majhen zaslon za digitalne merilnike pred voznikom, ki ga skupina Volkswagen pri svojih cenejših avtomobilih trmasto promovira. Športne linije so vidne tudi v drzni notranjosti, kjer so na armaturi celo nevidni zračniki, vse skupaj pa je osvetljeno s pomočjo led diod. Seveda spredaj ne manjkajo niti usnjena športna sedeža in dodatki v bakreni barvi.
slika
V drobovju se skriva pomanjšana platforma MEB, na osnovi katere bo novinec izdelan, baterijski sklop pa bo verjetno pogoltnil 57 kWh elektrike, podobno kot koncept ID. Life. To pomeni, da bo lahko cupra raval s polno baterijo prevozil do 440 kilometrov, seveda ne, če boste ves čas močno pritiskali na stopalko za plin, zaradi katere bo spredaj postavljen elektromotor na sprednji kolesi ves čas dovajal vseh 172 kW (234 KM) moči. Kljub temu bo pospeševanje do 100 km/h trajalo 6,9 sekunde. Raval bo v dolžino meril 4.036 milimetrov, torej bo dobra 2 centimetra krajši kot ibiza, bo pa bolj prostoren tudi zaradi svoje širine, saj znaša 1.975 milimetrov. Poleg tega bo kar 2,6 metra dolgo medosje, zaradi česar pričakujemo dobro odmerjen prostor tudi za potnike na zadnji klopi, tudi razmeroma velik prtljažnik. Če bodo napovedi držale, bo cupra raval stal najmanj 24.000 EUR, ko pripelje leta 2025.
Posted on

Cupra raval

Počasi bo vse več električnih malčkov, med katerimi bo od leta 2025 tudi cupra ravail, ki so ga že leta 2021 Španci pokazali v konceptni obliki kot urbanrebel. S polno baterijo bo prevozil do 440 kilometrov.

Beri dalje
Nova slonja kotalka
NOVICE
Nova slonja kotalka
ARI soleno
Iztok Krajnc
Zbiratelj se rodiš
NOVICE
Zbiratelj se rodiš
Petja Grom
Iztok Krajnc
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc