Cupra tavascan se bo po robu postavil fordu mustang mach-E, nissanu ariya, tesli model Y, polestar 4 in ostalim električnim bratrancem koncerna Volkswagen. Oblikovno je skoraj identičen konceptu iz leta 2019, tako da sta tudi pri proizvodnem modelu A-stebrička odeta v svetlečo črno barvo, kar spominja na vizir čelade. Vsesplošna oblika je dinamična, luči so izrazito drzne, k temu pa so seveda dodali še dodatke in napise v bakreni barvi. Na obrazu boste takisto našli svetlo-črno barvo in na nosu osvetljen logotip Cupra, dnevne luči pa so sestavljene iz treh svetlečih trikotnikov, kar bo seveda prepoznaven svetlobni podpis vseh avtomobilov Cupra. Sprednje luči povezuje led trak, prav tako sestavljen iz treh delov, na zadku pa prav tako najdemo po tri svetleče trikotnike na vsaki strani in osvetljen logotip. Tavascan sicer v dolžino meri 4,64 metra, toliko kot škoda enyaq, v širino 1,86 in v višino skoraj 1,6 metra, v prtljažnik pa je mogoče pospraviti 540 litrov tovora.
slika
Notranjost je izdelana z mislijo na voznika, na zanimiv način pa so armaturno ploščo povezali s sredinsko konzolo. Ne samo, da kos armature služi kot ločevalnik med voznikom in sovoznikom, služi kot strukturni del notranjosti, zato ne pričakujemo škripanja in pokanja. V osnovi bo tavascan spredaj na voljo s športnima sedežema, na vseh pa bo lahko recikliran tekstil ali mikrovlakna, poleg tega pa še veliko možnosti personalizacije z možnostjo kontrastnih tonov. Na sredini armaturne plošče je 15-palčni zaslon na dotik, takšen kot v nedavno predstavljenem volkswagnu ID.7, in je tudi največji zaslon v kateremkoli avtomobilu Cupra. Multimedijski sistem naj bi deloval ekstremno gladko, kar bomo takoj preverili, ko avtomobil dobimo na test, bo pa vsekakor bolj uporaben kot vsi ostali zasloni v električnih avtomobilih koncerna Volkswagen, tudi zaradi osvetljenih drsečih površin za nastavljanje temperature in glasnosti.
slika
Ni nam všeč, da so pred voznikom digitalni merilniki na majhnem 5,3-palčnem zaslonu, saj bi slednji lahko in moral biti večji. Marsikdo namreč ne bo doplačal za velikih projekcijski prikazovalnik z razširjeno resničnostjo. Je pa na voljo zvočni sistem, ki so ga razvili skupaj s podjetjem Sennheiser, skupno pa premore 12 zvočnikov.
slika
Tavascan je izdelan na platformi MEB, kot vsi novi električni avtomobili koncerna Volkswagen, na žalost pa bo na voljo samo ena litij-ionska baterija, ki pogoltne 82 kWh elektrike, neto pa je za vožnjo na voljo 77 kWh. Bi pričakovali, da bo na voljo tudi večja iz ID.7, ampak ne bo. Bo pa po drugi strani vstopni tavascan premogel en elektromotor na zadnji premi, ki bo proizvedel 210 kW (286 KM) moči in 545 Nm navora, s polno baterijo pa je na testiranjih WLTP prevozil 550 kilometrov. Realno na avtocesti kakšni 200 manj.
slika
Več moči, dva elektromotorja in štirikolesni pogon bo premogel tavascan VZ, ki bo skupno imel na voljo 250 kW (340 KM) sistemske moči in 679 Nm navora, tudi zato pa se bo lahko do 100 km/h pognal v 5,6 sekunde, do 50 km/h v samo 2,4 sekunde. Baterija se bo lahko na hitri polnilnici z enosmernim tokom polnila z močjo do 135 kW, upamo, da v daljšem razponu kot ID.4 in ID.5.
slika
Na voljo bo cel kup varnostnih sistemov, tudi prilagodljiv radarski tempomat, sistem za ohranjanje voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov, takisto sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika. Na voljo bo več različnih programov vožnje, tudi štiri nivoji regenerativnega zaviranja, katerega jakost bo mogoče upravljati preko ročic ob volanu. Na žalost bo toplotna črpalka na seznamu dodatne opreme, vstopni model pa bo stal okoli 63.000 EUR. Prvi bodo na cestah v Evropi že zgodaj prihodnje leto.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Cupra tavascan

Ko so pri Cupri leta 2019 pokazali koncept tavascan, smo vsi po tiho upali, da bo prav tako izgledal tudi proizvodni model. Španci nas niso razočarali z obliko svojega električnega križanca.

Beri dalje
Prevetritev že na evropskem obzorju
NOVICE
Prevetritev že na evropskem obzorju
Mahindra XUV 400
Iztok Krajnc
Težak, težji, m – hero 1
NOVICE
Težak, težji, m – hero 1
Dongfeng m - hero 1
Iztok Krajnc
Maraton nadzora hitrosti
NOVICE
Maraton nadzora hitrosti
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc
Tiguan+2
NOVICE
Tiguan+2
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Električni kabriolet
NOVICE
Električni kabriolet
Maserati grancabrio folgore EV
Iztok Krajnc
Jubilejni abarth
NOVICE
Jubilejni abarth
Abarth Classiche 1300 OT
Iztok Krajnc
Električen razred C
NOVICE
Električen razred C
Mercedes-benz EQC
Iztok Krajnc
Več opreme, ne moči
NOVICE
Več opreme, ne moči
Ford focus ST edition
Iztok Krajnc
Četrti C3 še vedno na bencin!
NOVICE
Četrti C3 še vedno na bencin!
Citroën C3
Iztok Krajnc
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
NOVICE
Prihaja tudi kompaktni električni križanec
Kia EV3
Iztok Krajnc