Dacia bigster bo zelo zaželen avtomobil, saj bo ponujal veliko prostora za relativno dober denar. Oblikovno se bo poklanjal študiji in aktualnemu modelu duster, močni kamuflažni foliji navkljub pa lahko vidimo, da je obraz prototipa zelo podoben tistemu pri modelu duster. To pomeni, da so podobno veliki in oblikovani maska, sprednje luči, tudi dovodi za zrak. Na zadku je nekaj več sprememb, saj ima odbijač vidno bolj čiste linije, seveda pa končno obliko lahko zakriva tudi kamuflažna folija. Sama prtljažna vrata bodo malenkost drugačna, tudi samo področje za registrsko tablico, nad slednjim pa bo verjetno napis 'Dacia'. Po drugi strani se zdi, da so luči popolnoma enake kot pri modelu duster. Neposredna primerjava s slednjim razkriva, da bo imel bigster seveda daljše medosje, saj bo na voljo tudi sedem sedežev, v osnovi verjetno 5. Previs spredaj se zdi enako dolg kot pri manjšem bratu, je pa zadnji precej daljši, tudi zadnje steklo je manj položno, zaradi česar bo prtljažnik še bolj prostoren.
slika
V notranjosti ne pričakujemo revolucije, zato bo dacia bigster verjetno imel enako armaturno ploščo kot dacia duster. To pomeni, da bo za multimedijo na voljo enak 10,1-palčni zaslon, digitalni merilniki pa bodo na 7-palčnem. Po vsej verjetnosti bodo enake tudi ostale stvari, torej gumbi, zračniki, volan, obstaja pa tudi možnost, da bodo svoj novi največji model popestrili s kakšnimi novimi oblikovnimi linijami in dodatki. V podkožju bo še vedno platforma CMF-B, torej bodo na voljo enaki pogonski sklopi kot pri dusterju, v osnovi pa bo za premikanje skrbel 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo največ 74 kW (100 KM), ki bo lahko za delovanje uporabljal ali bencin ali utekočinjen naftni plin (LPG). Na voljo bo tudi 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 96 kW (130 KM), ki bo lahko moč prenašal tudi na vsa kolesa, seveda tudi klasičen hibrid s sistemsko močjo 104 kW (140 KM), kjer bosta za premikanje sodelovala 1,6-litrski bencinski štirivaljnik in elektromotor. Obstaja možnost, da bodo pogonski sklopi premogli nekaj več moči, saj bo bigster večji in težji, vsekakor pa bo z zanimivo vstopno ceno gotovo premamil kar nekaj kupcev, ki iščejo srednje velik moderen avtomobil C-segmenta dolžine vsaj 4,6 metra, na voljo pa bo enkrat prihodnje leto.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Bigster prihaja že prihodnje leto

Romuni so koncept bigster pokazali že pred tremi leti in pol, šele zdaj pa so naši vohunski fotografi ujeli prototip med testiranjem v Španiji.

Beri dalje
Test pnevmatik za prikolice
NOVICE
Test pnevmatik za prikolice
ADAC
Iztok Krajnc
Prvi lifestyle karavan?
NOVICE
Prvi lifestyle karavan?
Rover P6 estoura
Iztok Krajnc
Majhni popravki bodo zadostni
NOVICE
Majhni popravki bodo zadostni
Dacia sandero
Iztok Krajnc
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
NOVICE
Vrnitev klasičnih športnih vrednot
Longbow speedster & roadster
Iztok Krajnc
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
NOVICE
Ekskluzivnost in individualnost imata svojo ceno
Cunard icon roadster by Boldmen
Iztok Krajnc
Do 792 kilometrov na elektriko
NOVICE
Do 792 kilometrov na elektriko
Mercedes-benz CLA
Iztok Krajnc
Nič več z deljenimi lučmi?
NOVICE
Nič več z deljenimi lučmi?
BMW serija 7
Iztok Krajnc
Posebnež
NOVICE
Posebnež
Suzuki jimny 6x4
Iztok Krajnc
Stal bo okoli 20.000 EUR
NOVICE
Stal bo okoli 20.000 EUR
Volkswagen ID. every1 concept
Iztok Krajnc
Praktična izdaja ostaja
NOVICE
Praktična izdaja ostaja
Mercedes-benz CLA shooting brake
Iztok Krajnc