Audi R8 se je v začetku leta upokojil. Kljub temu so mu pri ekipi Abt DTM vlili še nekaj življenja.
Žalostni smo, ker bo elektrifikacija kriva za pokoj prenekaterih avtomobilov. To se je zgodilo tudi modelu audi R8, ki so ga Nemci upokojili v začetku leta, kljub temu pa zgodba R8 še ni končana, saj so mu pri ekipi Abt DTM vlili še nekaj življenja. Izdali so namreč posebno izdajo audija R8, po vzoru dirkalnikov serije GT2, nosi pa ime abt XGT. Prototip avtomobila smo sicer objavili konec oktobra, ko so nam vohunski fotografi poslali fotografije z Nürburgringa, vsekakor pa lahko ob tokratnem razkritju za abt XGT trdimo, da gre za najbolj ekstremno izdajo modela R8. Še več, abt XGT je mogoče voziti na cesti povsem legalno, kljub temu da izgleda skoraj identično kot dirkalnik R8 LMS GT2.
Ker gre za ekstremno omejeno izdajo, bo abt XGT na voljo samo 99 strankam, vsak kupec pa bo moral zanj odšteti najmanj 598.000 EUR. Zunanjost je vsekakor zelo dirkalna, avtomobil je tudi širši in daljši od klasičnega R8, takisto so večje odprtine za pnevmatike, spremenjena sta odbijača, poleg tega pa je na voljo kar nekaj novih aerodinamičnih dodatkov, tudi novi usmerjevalniki zraka, stranski pragovi, velik difuzor na zadku in aerodinamično krilo v stilu tistih pri GT2.
Notranjost abt XGT je seveda špartanska, zato da je lahko skupna teža avtomobila kar se da majhna. Nekaj tehnologij za bolj udobno vožnjo je sicer na voljo, takisto tehnologije, ki so obvezne, da lahko avtomobil vozi po javnih cestah. Na voljo so ročna zavora, kamera za vzvratno parkiranje, digitalni merilniki, električni zunanji vzvratni ogledali, tudi klimatska naprava in šest smernikov zunaj. Klasičen audi R8 je na tehtnici pokazal 1.570 kilogramov, XGT jih 'samo' 1.400. Za premikanje bo skrbel 5,2-litrski atmosferski motor V10, ki proizvede 470 kW (639 KM) moči, slednja pa se prenaša na zadnji kolesi preko sedemstopenjskega robotiziranega menjalnika z dvema sklopkama. Še več, dvojno nastavljivo vzmetenje z modificiranimi vzmetmi sta pomagala razviti voznika DTM Kelvin van der Linde in Ricardo Feller.
Dirkalni audi R8 za cesto
Beri dalje