Italijani so predstavili enega najlepših dirkalnikov zadnjega časa, ki je izdelan na podlagi superšportnika MC20.
Maserati GT2, kot že ime namiguje, ustreza regulacijam razreda GT2, in je v osnovi izdelan na podlagi superšportnega modela MC20, na dirkališčih pa bo v svojo prvo uradno in polno sezono zapeljal šele prihodnje leto. Tako kot cestna izdaja tudi GT2 uporablja Maseratijev 3,0-litrski turbobencinski motor V6, ki proizvede 463 kW (629 KM) moči in 730 Nm navora že pri 3.000 vrtljajih. Cestni MC20 sicer uporablja dvosklopčni robotiziran menjalnik z osmimi stopnjami, GT2 pa premore sekvenčni menjalnik s šestimi prestavami, poleg tega tudi dirkalno delno zaporo diferenciala in dvostopenjsko prilagodljive blažilnike na obeh premah. Še več, za potrebe dirkalnika GT2 so povsem na novo razvili športni izpušni sistem.
V primerjavi z MC20 so inženirji znatno izboljšali tako aerodinamičnos kot samo hlajenje, v prvi vrsti pa takoj opazimo ogromen spojler zadaj, agresiven difzor in dodaten sesalnik zraka na strehi. Usmerjevalniki zraka na sprednjem odbijaču so del agresivnega aerodinamičnega paketa, ki vsebuje še sprednji usmerjevalnik zraka in drugačen pokrov motorja z dodatnimi dovodi zraka. Kljub temu da gre za avtomobil, ki ustreza dirkalnemu razredu GT2, je na voljo tudi klimatska naprava. Ob doplačilu so na voljo tudi dodaten sedež za sopotnika, kamera za parkiranje zadaj in sistem za spremljanje tlaka v pnevmatikah. Ne bo pa potrebno doplačati za gasilni aparat in za 6,5-palčni zaslon digitalnih merilnikov, ki sta v sklopu osnovne opreme.
Dirkalnik s klimatsko napravo
Beri dalje