Ford mustang GTD so razvijali ob boku dirkalnika GT3, tako da je mnogo razvoja opravilo kanadsko podjetje Multimatic, ki je razvilo tudi dirkalnik GT LM, ki je zmagal na dirki za Le Mans, ter cestni GT. Posledično agresivna zunanjost forda mustang GTD skriva mnogo tehničnih nadgradenj v primerjavi s klasičnim modelom mustang, v prvi vrsti že motor. Za pogon namreč skrbi 5,2-litrski prisilno polnjen motor V8, ki bo proizvedel več kot 588 kW (800 KM) moči, zavrtel se bo lahko do 7.500 vrtljajev, za izvrsten zvok pa bo skrbel izpušni sistem iz titana. Moč se bo preko karbonske pogonske gredi prenašala na zadnji kolesi, na voljo bo tudi delna zapora diferenciala, menjalnik pa bo dvosklopčni robotiziran z dvema sklopkama. Še več, ford mustang GTD bo imel popolno razmerje teže 50:50.
slika
Popolnoma so predelali vzmetenje, ki zdaj premore dirkalni potisni drog s polaktivnimi vzmetmi in blažilniki, ki se nastavljajo preko hidravlike. Razširili so še odprtine za kolesa, zato bodo spredaj nameščene 325 in zadaj 345 milimetrov široke pnevmatike na 20-palčnih kovanih platiščih iz aluminija, ob doplačilu pa bodo iz magnezija. Za njimi se ponosno pokažejo še karbonsko-keramične zavore, ki so jih izdelali pri italijanskem podjetju Brembo.
slika
Zelo so spremenili tudi zunanjost avtomobila, ki se opira na dirkalnik GT3, vsekakor pa je veliko aerodinamičnih dodatkov iz karbonskih vlaken, tudi posebni usmerjevalniki zraka sprednja, ki zmanjšajo zračni tlak znotraj sprednjih kolesnih lokov. Mogoče bo doplačati za veliko zračno krilo zadaj, ki bo nameščeno na C-stebrička, delovalo pa bo v kombinaciji s sprednjim usmerjevalnikom zraka, stranskimi pragovi in zadnjim difozorjem. Vse to bo v kombinaciji z ravnim dnom zagotavljalo ogromno podtlaka pri visokih hitrostih.
slika
Podatki o hitrosti, pospeških in druge tehnično podrobnosti zaenkrat ostajajo skrivnost, vsekakor pa nameravajo na Nürburgringu doseči čas pod 7 minut na krog. Ford je potrdil, da bo mustang GTD v ekstremno omejenih količinah na voljo v Veliki Britaniji, kjer bo zaradi velikega povpraševanja potekala loterija, podobno kot nekdaj pri fordu GT. Če bo na voljo tudi pri nas zaenkrat še ni jasno, bo pa vstopni model v ZDA stal najmanj 276.000 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Dirkalnik za na cesto

Pri Fordu so pokazali svoj najbolj ekstremen mustang z dodatno oznako GTD, ki se ponaša s tehnologijo dirkalnikov GT.

Beri dalje
Sedem sedežev ob doplačilu
NOVICE
Sedem sedežev ob doplačilu
Volkswagen tayron
Iztok Krajnc
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
NOVICE
Še bolj stilsko z minijem zgoraj brez
Mini cooper convertible
Iztok Krajnc
Najhitrejši predstavnik družine N?
NOVICE
Najhitrejši predstavnik družine N?
Hyundai Ioniq 6 N
Iztok Krajnc
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
NOVICE
Posodobitev za najbolj vozniški rolls-royce
Rolls-royce ghost series II
Iztok Krajnc
Novi indijski prodajni hit
NOVICE
Novi indijski prodajni hit
MG windsor
Iztok Krajnc
Lep poskus
NOVICE
Lep poskus
Leapmotor T03
Iztok Krajnc
S testom podkrepljena snubitev kupcev
NOVICE
S testom podkrepljena snubitev kupcev
Volkswagen ID.7 pro S
Iztok Krajnc
Prenova za drugo generacijo
NOVICE
Prenova za drugo generacijo
Rolls-royce ghost
Iztok Krajnc
‘Žre’ samo elektrone
NOVICE
‘Žre’ samo elektrone
Peugeot E-408
Iztok Krajnc
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
NOVICE
Ključ do varne udeležbe v prometu – osredotočenost
Agencija za varnost prometa
Iztok Krajnc