Jeep pri nas prodaja električni avenger, nedavno pa so v ZDA predstavili novi wagoneer S, novi električni SUV, ki se ponaša s kar 608 ‘konji’.
Jeep wagoneer S je Stellantisov električni SUV izdelan na veliki platformi STLA-large, v drobovju pa skriva baterijo, ki pospravi 100,5 kWh elektrike. To pomeni, da bo lahko s polno baterijo prevozil več kot 480 kilometrov, niso pa zaenkrat izdali še vseh tehničnih podrobnosti. Ne vemo še, kako hitro se lahko polni, vendar če sklepamo po dodgu charger, ki je tudi na enaki platformi, bo hitro polnjenje omogočeno z močjo do največ 350 kW preko enosmerne napetosti, kljub temu da gre za 400-voltno arhitekturo. Počasno polnjenje na izmeničnem toku bi lahko bilo z močjo do največ 22 kW, vendar predvidevamo, da bo v resnici 'samo' 11-kilovatno. Kljub temu se bo lahko jeep wagoneer na hitri polnilnici v 23 minutah napolnil od 20 do 80 odstotkov.
Wagoneer S v dolžino meri 4,88 metra, torej je malenkost krajši od modela grand cherokee s kratkim medosjem, je pa gotovo eden bolj elegantnih jeepov zadnjega časa. Ponaša se z velikimi steklenimi površinami, z ozkim D-stebričkom in količnikom upora 0,29. Mogoče slednji ni najboljši med avtomobili, je pa gotovo najboljši v zgodovini znamke Jeep. Maska s sedmimi navpičnimi režami ostaja v znak poklona modelom poprej, je pa tokrat lahko konkretno osvetljena.
Znotraj bo jeep wagoneer S razvajal s tehnologijami, predvsem pa je na voljo kar 45-palcev uporabnih zaslonskih površin, ki so porazdeljene med digitalnimi merilniki, osrednjim zaslonom, zaslonom pred sovoznikom in zaslonom za prezračevanje. Prve izdaje 'launch edition' bodo prejele še ozvočenje McIntosh z 19 zvočniki.
Prve izdaje bodo premogle dva elektromotorja, ki bosta skrbela za štirikolesno vožnjo, seveda pa bo mogoče sprednji motor začasno poslati v pokoj, saj bo tako manjša poraba energije. Skupaj je na voljo 447 kW (608 KM) moči in 836 Nm navora, kar je dovolj, da lahko jeep wagoneer S do 100 km/h pospeši v 3,5 sekunde. Zanimivo pa je, da tokrat niso podali nobenih terenskih sposobnosti, ker jih verjetno hranijo za proizvodno različico koncepta wagoneer S trailhawk. Po drugi strani so na voljo vozni programi, tudi za sneg in pesek, vstopni model pa bo v ZDA stal okoli 66 tisoč evrov. Zanimivo je, da bi jeep wagoneer lahko dobil tudi motor na notranje zgorevanje, saj platforma STLA-large to definitivno podpira.
Do 100 km/h v 3,5 sekunde
Beri dalje