Jeep wagoneer S je Stellantisov električni SUV izdelan na veliki platformi STLA-large, v drobovju pa skriva baterijo, ki pospravi 100,5 kWh elektrike. To pomeni, da bo lahko s polno baterijo prevozil več kot 480 kilometrov, niso pa zaenkrat izdali še vseh tehničnih podrobnosti. Ne vemo še, kako hitro se lahko polni, vendar če sklepamo po dodgu charger, ki je tudi na enaki platformi, bo hitro polnjenje omogočeno z močjo do največ 350 kW preko enosmerne napetosti, kljub temu da gre za 400-voltno arhitekturo. Počasno polnjenje na izmeničnem toku bi lahko bilo z močjo do največ 22 kW, vendar predvidevamo, da bo v resnici 'samo' 11-kilovatno. Kljub temu se bo lahko jeep wagoneer na hitri polnilnici v 23 minutah napolnil od 20 do 80 odstotkov.
slika
Wagoneer S v dolžino meri 4,88 metra, torej je malenkost krajši od modela grand cherokee s kratkim medosjem, je pa gotovo eden bolj elegantnih jeepov zadnjega časa. Ponaša se z velikimi steklenimi površinami, z ozkim D-stebričkom in količnikom upora 0,29. Mogoče slednji ni najboljši med avtomobili, je pa gotovo najboljši v zgodovini znamke Jeep. Maska s sedmimi navpičnimi režami ostaja v znak poklona modelom poprej, je pa tokrat lahko konkretno osvetljena.
slika
Znotraj bo jeep wagoneer S razvajal s tehnologijami, predvsem pa je na voljo kar 45-palcev uporabnih zaslonskih površin, ki so porazdeljene med digitalnimi merilniki, osrednjim zaslonom, zaslonom pred sovoznikom in zaslonom za prezračevanje. Prve izdaje 'launch edition' bodo prejele še ozvočenje McIntosh z 19 zvočniki.
slika
Prve izdaje bodo premogle dva elektromotorja, ki bosta skrbela za štirikolesno vožnjo, seveda pa bo mogoče sprednji motor začasno poslati v pokoj, saj bo tako manjša poraba energije. Skupaj je na voljo 447 kW (608 KM) moči in 836 Nm navora, kar je dovolj, da lahko jeep wagoneer S do 100 km/h pospeši v 3,5 sekunde. Zanimivo pa je, da tokrat niso podali nobenih terenskih sposobnosti, ker jih verjetno hranijo za proizvodno različico koncepta wagoneer S trailhawk. Po drugi strani so na voljo vozni programi, tudi za sneg in pesek, vstopni model pa bo v ZDA stal okoli 66 tisoč evrov. Zanimivo je, da bi jeep wagoneer lahko dobil tudi motor na notranje zgorevanje, saj platforma STLA-large to definitivno podpira.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Do 100 km/h v 3,5 sekunde

Jeep pri nas prodaja električni avenger, nedavno pa so v ZDA predstavili novi wagoneer S, novi električni SUV, ki se ponaša s kar 608 ‘konji’.

Beri dalje
15 primerov dolgega električnega dosega
NOVICE
15 primerov dolgega električnega dosega
Priključni hibridi
Iztok Krajnc
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
NOVICE
Tudi starodobniki doživijo padec vrednosti
Classic Analytics
Iztok Krajnc
Pozabljeni nemški revolucionar
NOVICE
Pozabljeni nemški revolucionar
Leichtbau Maier
Iztok Krajnc
Električni malček za 20.000 EUR
NOVICE
Električni malček za 20.000 EUR
Volkswagen ID.1 concept
Iztok Krajnc
Prihaja konec aprila
NOVICE
Prihaja konec aprila
Ferrari 296 VS
Iztok Krajnc
Test odsevnih brezrokavnikov
NOVICE
Test odsevnih brezrokavnikov
ADAC
Iztok Krajnc
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
NOVICE
Cene citroëna C3 aircross in ë-C3 aircross
Citroën C3 aircross
Iztok Krajnc
Bo pokopal porsche macan?
NOVICE
Bo pokopal porsche macan?
Alpine A390
Iztok Krajnc
Grdi raček se je spremenil v laboda
NOVICE
Grdi raček se je spremenil v laboda
Citroën TYPE-AMI by Caselani Carrosserie
Iztok Krajnc
1,8 % električnih avtomobilov
NOVICE
1,8 % električnih avtomobilov
Evropa
Iztok Krajnc