Jeep wagoneer S je Stellantisov električni SUV izdelan na veliki platformi STLA-large, v drobovju pa skriva baterijo, ki pospravi 100,5 kWh elektrike. To pomeni, da bo lahko s polno baterijo prevozil več kot 480 kilometrov, niso pa zaenkrat izdali še vseh tehničnih podrobnosti. Ne vemo še, kako hitro se lahko polni, vendar če sklepamo po dodgu charger, ki je tudi na enaki platformi, bo hitro polnjenje omogočeno z močjo do največ 350 kW preko enosmerne napetosti, kljub temu da gre za 400-voltno arhitekturo. Počasno polnjenje na izmeničnem toku bi lahko bilo z močjo do največ 22 kW, vendar predvidevamo, da bo v resnici 'samo' 11-kilovatno. Kljub temu se bo lahko jeep wagoneer na hitri polnilnici v 23 minutah napolnil od 20 do 80 odstotkov.
slika
Wagoneer S v dolžino meri 4,88 metra, torej je malenkost krajši od modela grand cherokee s kratkim medosjem, je pa gotovo eden bolj elegantnih jeepov zadnjega časa. Ponaša se z velikimi steklenimi površinami, z ozkim D-stebričkom in količnikom upora 0,29. Mogoče slednji ni najboljši med avtomobili, je pa gotovo najboljši v zgodovini znamke Jeep. Maska s sedmimi navpičnimi režami ostaja v znak poklona modelom poprej, je pa tokrat lahko konkretno osvetljena.
slika
Znotraj bo jeep wagoneer S razvajal s tehnologijami, predvsem pa je na voljo kar 45-palcev uporabnih zaslonskih površin, ki so porazdeljene med digitalnimi merilniki, osrednjim zaslonom, zaslonom pred sovoznikom in zaslonom za prezračevanje. Prve izdaje 'launch edition' bodo prejele še ozvočenje McIntosh z 19 zvočniki.
slika
Prve izdaje bodo premogle dva elektromotorja, ki bosta skrbela za štirikolesno vožnjo, seveda pa bo mogoče sprednji motor začasno poslati v pokoj, saj bo tako manjša poraba energije. Skupaj je na voljo 447 kW (608 KM) moči in 836 Nm navora, kar je dovolj, da lahko jeep wagoneer S do 100 km/h pospeši v 3,5 sekunde. Zanimivo pa je, da tokrat niso podali nobenih terenskih sposobnosti, ker jih verjetno hranijo za proizvodno različico koncepta wagoneer S trailhawk. Po drugi strani so na voljo vozni programi, tudi za sneg in pesek, vstopni model pa bo v ZDA stal okoli 66 tisoč evrov. Zanimivo je, da bi jeep wagoneer lahko dobil tudi motor na notranje zgorevanje, saj platforma STLA-large to definitivno podpira.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Do 100 km/h v 3,5 sekunde

Jeep pri nas prodaja električni avenger, nedavno pa so v ZDA predstavili novi wagoneer S, novi električni SUV, ki se ponaša s kar 608 ‘konji’.

Beri dalje
Poceni električni hyundai
NOVICE
Poceni električni hyundai
Hyundai inster
Iztok Krajnc
Posebne izdaje za druga tržišča
NOVICE
Posebne izdaje za druga tržišča
Toyota corolla FX edition
Iztok Krajnc
Posodobitev prihaja prihodnje leto
NOVICE
Posodobitev prihaja prihodnje leto
Škoda enyaq coupé
Iztok Krajnc
Ponovno rojstvo znamke Giannini
NOVICE
Ponovno rojstvo znamke Giannini
Giannini spettacolo
Iztok Krajnc
E-Auto? Nein danke!
NOVICE
E-Auto? Nein danke!
TÜV Mobility
Iztok Krajnc
Dirkalnik z motorjem V8
NOVICE
Dirkalnik z motorjem V8
Toyota GR GT3
Iztok Krajnc
Ku-ku, GTX je tu!
NOVICE
Ku-ku, GTX je tu!
Volkswagen ID.7 GTX
Iztok Krajnc
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
NOVICE
Nož je prinesel vrhunsko tehnologijo
BMW serije 1
Iztok Krajnc
Prihaja električni cayenne
NOVICE
Prihaja električni cayenne
Porsche cayenne EV
Iztok Krajnc
Kitajci so izgubili prvo bitko
NOVICE
Kitajci so izgubili prvo bitko
GWM zapušča Evropo
Iztok Krajnc