Pri Audiju so pokazali novi A3 s priključnohibridnim pogonskim sklom (Audi A3 TFSI e PHEV), ki samo na elektriko prevozi do 143 kilometrov.
Audi je nedavno posodobil svoj A3, zdaj pa je na voljo tudi s posodobljenim priključnohibridnim pogonom, ki premore novo baterijo. Slednja pospravi 25,7 kWh elektrike, samo za vožnjo pa je na voljo 19,7 kWh. To je precej več kot poprej, ko je skupno bilo na voljo samo 13 kWh elektrike, nova baterija pa podpira še hitro polnjenje z močjo 50 kW preko enosmernega toka, kar je dovolj, da se od 10 do 80 odstotkov napolni v slabe pol ure. Turbobencinski 1,5-litrski bencinski štirivaljnik TFSI torej deluje v tandemu z elektromotorjem, slednji ponudi 85 kW (115 KM) moči in 330 Nm navora, zato je mogoče samo na elektriko voziti do hitrosti 140 km/h. Turbobencinski motor ponudi pri vstopni izdaji 110 kW (150 KM), pri zmogljivejši 130 kW (177 KM), sistemsko pa je na voljo ali 150 kW (204 KM) ali 200 kW (272 KM) moči.
Vstopni A3 TFSI e PHEV se bo do 100 km/h pognal v 7,4 sekunde, zmogljivejši v 6,3, prav tako bosta lahko dosegla hitrost 225 oziroma 237 km/h. Še bolj pomembno je, da bo na voljo tudi jadranje med vožnjo, ko bo motor popolnoma izključen, regenerativno zaviranje pa bo pomagalo pri zaviranju, obenem pa bo pri tem proizvajalo energijo, ki se bo shranjevala v bateriji. Prav tako bo na voljo več stopenj regeneracije zavorne moči, ki jo bo mogoče izbrati preko obvolanskih ročic. Zaradi dodatne teže samega pogona in baterije, slednja je pod zadnjo klopjo, je 55 odstotkov teže avtomobila na zadnji in 45 odstotkov na sprednji premi, posledično pa so morali namestiti bolj trdožive vzmeti in blažilnike nastaviti na malenkost bolj športno nastavitev. Kljub temu je, kot so napovedali, vožnja lahko ali udobna ali dinamična. Vstopni audi A3 sportback 40 TFSI e bo v Nemčiji stal najmanj 44.200 EUR, zmogljivejši audi A3 sportback 45 TFSI e najmanj 47.700, oba pa bosta naprodaj že prihodnji mesec.
Do 143 kilometrov na elektriko
Beri dalje