Pri Suzukiju so nedavno pokazali nov električni križanec e vitara, ki se bo podal v boj proti škodi elroq, kii EV3 in mnogim drugim.
Suzuki je ena od zadnjih globalnih znamk, ki se bo podala v prodajo električnih avtomobilov. Nedavno so v Milanu pokazali novo e vitaro, ki ni samo električna izdaja aktualnega modela vitara, pač pa gre za nov avtomobil, ki v dolžino meri 4275 milimetrov, torej je 10 centimetrov daljši kot prej. Poleg tega je medosje dolgo 2,7 metra, 20 centimetrov več kot poprej, zaradi česar bo v notranjosti več prostora. Novinec je zaradi električne zasnove seveda precej težji od klasične izdaje, ki trenutno tehta od 1075 do 1325 kilogramov, električna e vitara pa od 1702 do 1900 kilogramov, odvisno od pogona in opreme.

V notranjosti sta na armaturi dva zaslona v enem plastičnem ohišju, v diagonalo pa merita 10,1 in 10,25 palcev. Prav tako je na armaturi nekaj klasičnih gumbov, na lebdeči sredinski konzoli pa izbirnik za prestavo, dva utora za pijačo in podlaga za brezžično polnjenje telefonov, pod tem pa dodatno odlagalno mesto in vhodi USB za polnjenje. Kako praktična je nova e vitara bomo ugotovili na testu, bi pa lahko na zadnji klopi, ki je postavljena višje, najvišji imeli težave z udobjem, takisto je prtljažnik s prostornino 306 litrov razmeroma majhen. Zadnja klop je sicer pomična za 20 centimetrov, vendar se prtljažni prostor zaradi nizkega dna ne more povečati na več kot kakšnih 320 litrov.

Električno platformo so pri Suzukiju razvili skupaj s Toyoto in Daihatsujem, baterija v trebuhu pa bo lahko pospravila ali 49 ali 61 kWh elektrike. Toplotna črpalka bo na voljo že pri vstopnem modelu, takisto pa bo lahko suzuki e vitara prevozila do največ 400 kilometrov. Baterija se bo lahko polnila z največ 150 kW moči, pri čemer bo polnjenje od 15 do 70 odstotkov vseeno trajalo približno 30 minut. Vstopni model bo imel manjšo baterijo in en elektromotor na sprednji premi, ki bo ponudil 106 kW (144 KM) moči in 189 Nm navora, skupno pa bo lahko prevozil okoli 320 kilometrov. Srednje zmogljiva izdaja bo premogla zmogljivejši elektromotor, ki bo ponudil 128 kW (174 KM) moči in enako količino navora, pri čemer bo na voljo večja baterija. Slednja bo na voljo tudi pri štirikolesno gnani izdaji, ki bo premogla 135 kW (183 KM) sistemske moči in 300 Nm navora. Proizvodnja v Indiji ob stekla spomladi prihodnje leto, do poletja pa bo avtomobil pri nas, ko bi lahko stal okoli 36.000 EUR.
Do 400 električnih kilometrov
Beri dalje