Pri Fordu so končno pokazali električno izdajo modela puma, ki nosi dodatno oznako gen-e. Puma gen-e v mešanem ciklu prevozi do 376 kilometrov.
Ford puma gen-e se bo po robu postavil električnim križancem, kot sta hyundai kona in jeep avenger. Čeprav je bil avtomobil v osnovi izdelan na podlagi bencinske različice, premore nekaj vizualnih posebnosti, takisto posebno rumeno barvo. Drugačna je maska, ki je zaprta, spremenjena je tudi oblika obeh odbijačev, ki lepše usmerjata zrak, seveda pa so na voljo tudi aerodinamična platišča v velikosti od 17 do 19 palcev.
V notranjosti je največja sprememba drugačna sredinska konzola, kjer je več prostora za drobnarije, predvsem pa je prestavna ročica zdaj na desni strani volana. Vse ostalo je praktično enako, tako 12,8-palčni zaslon digitalnih merilnikov, tudi 12,0-palčni zaslon multimedijskega sistema Sync 4. Na zadnji klopi je nekaj več prostora za potnike, tako da se bodo trije lahko peljali na krajših poteh, bodo pa zaradi baterije imeli manj udoben položaj, saj bodo noge postavljen precej visoko. Največ praktičnosti pa je v prtljažniku, ki pogoltne kar 523 litrov, pri čemer je mogoče v skriti prostor pod dnom prtljažnika spraviti za 145 litrov stvari. Še več, nekaj prostora je tudi pod sprednjim pokrovom, kamor bo mogoče pospraviti do 43 litrov drobnarij.
Ford puma gen-e je izdelan na rahlo prilagojeni globalni platformi za vozila B-segmenta, v podkožju pa je skrita baterija, ki pospravi 43 kWh elektrike. Elektromotor proizvede 123 kW (168 KM) moči in 290 Nm navora, vsa moč pa se prenaša na sprednji kolesi. Pospešek od 0 do 100 km/h traja okroglih osem sekund, hitrost pa je elektronsko omejena na 160 km/h. Na testiranjih WLTP so uspeli s polno prevoziti do 376 kilometrov, v mestu do kar 523, verjetno zaradi intenzivne uporabe sistema za regeneracijo zavorne moči. Polnjenje baterije bo mogoče tudi na hitrih polnilnicah, kjer se bo baterija polnila z največ 100 kW moči, torej bo v 23 minutah polna od 10 do 80 odstotkov. Verjetno bo v osnovi na voljo polnjenje z močjo 11 kW, vendar tega posebno niso navedli.
V osnovi bo ford puma gen-e na voljo z led lučmi, parkirnimi senzorji spredaj in zadaj, kamero za parkiranje in 17-palčnimi platišči, znotraj pa bo ambientalna osvetlitev, brezžično polnjenje za mobilni telefon in dva velika zaslona. Vse ostalo bo na seznamu dodatne opreme, oziroma pri bolje založenih paketih opreme. Vstopni model bo stal okoli 38.000 EUR.
Do 523 kilometrov po mestu
Beri dalje