Opel mokka bo kmalu na voljo v posodobljeni izdaji, kjer se bo ponašala z osveženim izgledom in novimi tehnologijami, s katerimi se bo zoperstavila najhujšim tekmecem.
Opel mokka po osvežitvi ne bo izgledala bistveno drugače kot doslej, saj so vizualne spremembe omejene na odbijača, ki bosta poskrbela za boljšo aerodinamiko, takisto so oblikovalci spremenili grafiko sprednjih in zadnjih luči, dodana so še nova aerodinamična platišča. Dodatke v izgledu kroma so odstranili in bodo zdaj samo še v črni barvi.

Tudi poslej bo opel mokka v notranjosti premogel dva 10-palčna zaslona, kar bo del osnovne opreme, seveda pa bo multimedija podpirala tudi brezžično pretakanje vsebin pametnih telefonov preko Android Auto in Carplay. Nadgradili so še multimedijski sistem, ki ima na voljo več možnosti personalizacije in nove bližnjice, umetna inteligenca pa bo s pomočjo ChatGPT odgovarjala na vprašanja voznika, posledično bo izboljšana tudi navigacija do cilja. Upamo tudi na bolj obsežne informacije o porabi na digitalnih merilnikih.

Kaj je še novega? Opel mokka bo zdaj na voljo z novim volanom, vsi materiali v notranjosti pa bodo samo še iz recikliranih materialov, sredinska konzola pa bo v matirani srebrni barvi. Očitno so oblikovalci končno uslišali naša desetletna grajanja svetleče črne plastike. Osvežitev je prinesla tudi manj gumbov na armaturni plošči, bo pa k sreči upravljanje s prezračevanjem še vedno preko klasičnih gumbov. Še več, najbolje založeni primerki bodo imeli še brezžično polnjenje in 180-stopinjskoi kamero za parkiranje zadaj.

Za premikanje bo v osnovi skrbel 1,2-litrski turbobencinski tirvaljnik, ki proizvede 100 kW (136 KM), na voljo pa bo samo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Enak motor bo lahko tudi blagohibridni, ki prejme dvosklopčni menjalnik s šestimi stopnjami, takisto elektromotor z močjo 21 kW (28 KM). Slednjega napaja majhna baterija, ki pospravi 0,9 kWh elektrike, posledično pa je mogoče ekstremno kratke razdalje prevoziti na elektriko, bolj pomembno pa je, da je na voljo regeneracija zavorne moči in podaljšano jadranje, tudi daljše obdobje izklopljenega motorja pri rdeči luči, zaradi česar bo manjša poraba bencina.

Električna opel mokka bo na voljo samo še z zmogljivejšim elektromotorjem, ki ponudi 115 kW (156 KM) moči, in z večjo baterijo, ki ponudi bruto 54 kWh elektrike. Tako bo po WLTP mogoče prevoziti do 400 kilometrov, hitro polnjenje z močjo 100 kW pa pomeni, da se bo baterija od 0 do 100 odstotkov napolnila v pol ure.

Cene? Vstopna Oplova mokka bo v Nemčiji stala najmanj 26.740 EUR, blagohibridna najmanj 29.740 EUR, električna pa najmanj 36.740 EUR.
Dobrodošle nadgranje
Beri dalje