Južnokorejci so drugič posodobili hyundai i30, ki bo z nekaterimi oblikovnimi in tehnološkimi nadgradnjami navduševal nove kupce še kar nekaj časa.
Hyundai i30 je že drugič posodobljen, kupce pa bo nagovarjal v segmentu, kjer je borba za kupce zelo huda. Postaviti se bo med drugim moral proti oplu astra, volkswagnu golf in fordu focus, odslej pa se bo ponašal z drugačno masko, spremenjenima odbijačema in drugače oblikovanimi dodatki iz kroma, poleg tega bodo na voljo platišča drugačnih oblik in LED luči, ki bodo tako spredaj kot zadaj na voljo že pri vstopnem modelu.
V notranjosti bo več mehkejših materialov na armaturni plošči, na žalost bo sredinska konzola v svetleči črni barvi, ki jo je skoraj nemogoče ohraniti več dni čisto, saj se na njej pozna vsak prah in odpadel las, bodo pa na sedežih lahko štirje različni materiali z različnimi vzorci, med drugim tudi usnje. Voznik bo med merilniki imel v osnovi 4,2-palčni informacijski zaslon, ob doplačilu polne digitalne merilnike na 10,25-palčnem zaslonu, seveda pa bodo poslej za polnjenje naprav skrbeli USB vhodi tipa C.
Seveda bo hyundai i30 na voljo tudi s paketom športnih dodatkov N line, ki doda avtomobilu pridih športnosti s temnejšimi dodatki zunaj, drugačna je maska, takisto je takšen i30 obut v 17- ali 18-palčna platišča, notranjost pa je odeta v semiš in usnje, za razbijanje monotonosti pa so zraven še rdeči dodatki.
Kupci drugič osveženega hyundaija i30 bodo veseli razširjenega paketa varnostnih sistemov, med drugim bo že v osnovi na voljo sistem za ohranjanje voznega pasu, pametni radarski tempomat in senzorji za parkiranje spredaj ter zadaj. Kako se bodo spremenili pogonski sklopi zaenkrat še ni jasno, vendar večjih sprememb tako ali tako ne pričakujemo. Osnovi model bo poganjal 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z močjo 80,9 kW (110 KM), na voljo bo še 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik močjo 88 kW (120 KM). Enak motor bo lahko imel tudi blagohibridno 48-voltno tehnologijo za malenkost manjšo porabo goriva, seveda pri enaki moči, prav tako pa bo na voljo še 1,5-litrski turbobencinski štirivaljnik, isto blagi hibrid, ki bo ponudil 117 kW (159 KM) moči. Moč se bo na sprednji kolesi prenašala preko ročnega menjalnika s šestimi prestavami, preko pametnega ročnega menjalnika s šestimi stopnjami ali preko sedemstopenjskega dvosklopčnega robotiziranega menjalnika. Vstopni hyundai i30 bo gotovo za najmanj 50 EUR dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 19.950 EUR, s popustom za najmanj 16.950 EUR.
Dodatno življenje za aktualno generacijo
Beri dalje