Mini cooper bo še nekaj časa vztrajal pri klasičnih motorjih, za katere tiho verjamemo, da bodo vztrajali precej več časa, kot pa nam pametujejo evropski politiki. Zanimivo je, da bosta tako električni kot klasični cooper izgledala precej enako, bosta pa vsak postavljena na samosvojo platformo. Naši vohunski fotografi so že ujeli prototip minija cooper s petimi vrati, in po fotografijah sodeč, bo šlo za znatno posodobitev in nadgraditev, v primerjavi z modelom, ki so ga izdali leta 2014. Tisti je nosil interno oznako F56, zdaj pa bo cooper prejel toliko novosti, da bo nova oznaka kar F66.
slika
Oblikovno bosta oba cooperja zunaj relativno enaka, ker pa bo novinec izdelan na enaki platformi kot prej, ne moremo pričakovati drastičnih sprememb glede postavitve luči in ostalih panelov. Bo pa sprednji pregib daljši, takisto bo tako kot pri električnem cooperju malenkost bolj napihnjen zadnji odbijač. Spredaj bo seveda še več odprtin za hlajenje motorja na notranje zgorevanje, vsesplošna oblika obraza bo seveda drugačna, takisto pa pričakujte še posodobljeno grafiko luči spredaj in zadaj, pri čemer bo na zadnjih lučeh še vedno angleška zastava, le da bo grafično bolj sodobna.
slika
Seveda bo tudi tokrat na voljo bolj športna izdaja cooper S, ki bo premogla eno sredinsko postavljeno izpušno cev, dve sredinsko postavljeni pa bosta verjetno pri najbolj brutalni izdaji JCW. Cooper bo v novi generaciji vztrajal na posodobljeni platformi UKL1, čeprav tudi nova platforma FAAR podpira vgradnjo motorjev na notranje zgorevanje, avtomobile pa bodo še vedno izdelovali v angleškem Oxfordu. Za pogon bo skrbela kopica bencinskih motorjev s tremi in štirimi valji, pri čemer bo JCW verjetno še vedno imel na voljo 170 kW (231 KM) moči. Vstopni model bo verjetno dražji od trenutnega s petimi vrati, ki pri nas stane najmanj 27.100 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drugačen izgled, enaka platforma

Mini je že pokazal povsem električni cooper, seveda pa bo cooper v aktualni generaciji še poganjal klasičen motor na notranje zgorevanje.

Beri dalje
Prevlada v neodvisnih testih
NOVICE
Prevlada v neodvisnih testih
Continental
Iztok Krajnc
Audi vzhoda
NOVICE
Audi vzhoda
Škoda R200 'Non-Fiction'
Iztok Krajnc
Renault 4 v službi reševanja!
NOVICE
Renault 4 v službi reševanja!
Renault vision 4rescue
Iztok Krajnc
Štirikolesni pogon in skok do stotice
NOVICE
Štirikolesni pogon in skok do stotice
Opel grandland electric AWD
Iztok Krajnc
Prvič na cesti!
NOVICE
Prvič na cesti!
Volkswagen ID.2
Iztok Krajnc
Novi Q3 pokažejo 16. junija
NOVICE
Novi Q3 pokažejo 16. junija
Audi Q3
Iztok Krajnc
Zdaj tudi na Koroškem
NOVICE
Zdaj tudi na Koroškem
Fiat in Jeep
Iztok Krajnc
Še druga posodobitev
NOVICE
Še druga posodobitev
Lamborghini urus
Iztok Krajnc
Obnovljivi in reciklirani materiali
NOVICE
Obnovljivi in reciklirani materiali
Continental
Iztok Krajnc
Študija obrabe pnevmatik
NOVICE
Študija obrabe pnevmatik
ADAC
Iztok Krajnc