Mini je že pokazal povsem električni cooper, seveda pa bo cooper v aktualni generaciji še poganjal klasičen motor na notranje zgorevanje.
Mini cooper bo še nekaj časa vztrajal pri klasičnih motorjih, za katere tiho verjamemo, da bodo vztrajali precej več časa, kot pa nam pametujejo evropski politiki. Zanimivo je, da bosta tako električni kot klasični cooper izgledala precej enako, bosta pa vsak postavljena na samosvojo platformo. Naši vohunski fotografi so že ujeli prototip minija cooper s petimi vrati, in po fotografijah sodeč, bo šlo za znatno posodobitev in nadgraditev, v primerjavi z modelom, ki so ga izdali leta 2014. Tisti je nosil interno oznako F56, zdaj pa bo cooper prejel toliko novosti, da bo nova oznaka kar F66.
Oblikovno bosta oba cooperja zunaj relativno enaka, ker pa bo novinec izdelan na enaki platformi kot prej, ne moremo pričakovati drastičnih sprememb glede postavitve luči in ostalih panelov. Bo pa sprednji pregib daljši, takisto bo tako kot pri električnem cooperju malenkost bolj napihnjen zadnji odbijač. Spredaj bo seveda še več odprtin za hlajenje motorja na notranje zgorevanje, vsesplošna oblika obraza bo seveda drugačna, takisto pa pričakujte še posodobljeno grafiko luči spredaj in zadaj, pri čemer bo na zadnjih lučeh še vedno angleška zastava, le da bo grafično bolj sodobna.
Seveda bo tudi tokrat na voljo bolj športna izdaja cooper S, ki bo premogla eno sredinsko postavljeno izpušno cev, dve sredinsko postavljeni pa bosta verjetno pri najbolj brutalni izdaji JCW. Cooper bo v novi generaciji vztrajal na posodobljeni platformi UKL1, čeprav tudi nova platforma FAAR podpira vgradnjo motorjev na notranje zgorevanje, avtomobile pa bodo še vedno izdelovali v angleškem Oxfordu. Za pogon bo skrbela kopica bencinskih motorjev s tremi in štirimi valji, pri čemer bo JCW verjetno še vedno imel na voljo 170 kW (231 KM) moči. Vstopni model bo verjetno dražji od trenutnega s petimi vrati, ki pri nas stane najmanj 27.100 EUR.
Drugačen izgled, enaka platforma
Beri dalje