slika
Francozi so nedavno pokazali osvežen model 508, ki prinaša svež izgled in nekaj novih tehnologij, med drugim nov multimedijski sistem. Prodaja bo stekla v prihodnjih mesecih.
Oblikovno bo peugeot 508 še bolj zanimiv, tudi zaradi novih logotipov in malenkostne evolucije zunanjosti, ki se malenkostno opira na izgled novega modela 408. Nov logotip je mesto našel na novi maski, ki se lepše zlije z obrazom in žarometi, slednji pa premorejo matrično led-tehnologijo. Seveda sta na obrazu še vedno dva čekana, ki služita kot dnevne luči. Prenova se je dotaknila še zadnjih luči, ki imajo malenkost spremenjeno grafiko, nova so tudi 18-palčna platišča. Poslej bo na voljo sedem barv zunanjosti, tri povsem nove, še več novosti pa je v notranjosti.
slika
slika
Inženirji so posodobili multimedijski sistem, ki za delovanje še vedno uporablja 10-palčni zaslon, ki ima več uporabne površine, takisto je na voljo z zmogljivejšim procesorjem, zato podatke prikazuje hitreje.
Tako kot pri modelih 308 in 408 je mogoče nastaviti določene bližnjice, da so najbolj zaželene funkcije hitreje na voljo, glasovni asistent pa začne prepoznavati ukaze po tem ko zavpijete 'Okay Peugeot'. Drugih večjih sprememb v notranjosti ni in pod zaslonom so še vedno gumbi po vzoru klavirskih tipk, srednjo konzolo pa so malenkostno poenostavili z manjšim izbirnikom prestav, čeprav nam je prejšnja ročica bila čisto simpatična. Pod 12-palčnimi digitalnimi merilniki je majhen volan, ki so mu na žalost spremenili samo logotip, niso pa ga zamenjali za novejšo izdajo, kot je pri modelih 308 in 408. Potnika spredaj bosta navdušena še nad sedežema s certifikatom Združenja za zdravje hrbtenice AGR, ki sta lahko tudi elektrificirana, ogrevana in na voljo s funkcijo masaže. Poleg tega je v osnovi na voljo nekaj novih materialov in alcantara, ob doplačilu tudi fino usnje Nappa in zvočni sistem z 10 zvočniki Focal. Pri prostornosti ni sprememb, peugeot 508 pogoltne 487 litrov in peugeot 508 SW 530 litrov tovora v prtljažnik.
Peugeot 508 bosta premikala 1,2-litrski turbobencinski trivaljnik z močjo 96 kW (130 KM) in 1,5-litrski turbodizelski štirivaljnik z enakim naborom moči. Na voljo bo priključni hibrid z močjo 165 kW (225 KM) in prvič tudi šibkejša in posledično cenejša različica z močjo 132 kW (180 KM). Vsi motorji moč na sprednji kolesi prenašajo samo preko samodejnega menjalnika z osmimi stopnjami. Najzmogljivejši bo ostal peugeot 508 PSE, kjer priključnohibridni pogon proizvede 264 kW (360 KM) moči, za to pa sta kriva dva elektromotorja (eden v menjalniku in drugi na zadnji osi) ter 1,6-litrski turbobencinski štirivaljnik. Elektromotorja prejemata moč s strani baterijskega sklopa, ki pospravi 12,4 kWh elektrike, slednjo pa je mogoče polniti z močjo do 7,4 kW, torej se napolni v 1 uri in 40 minutah. Povečana moč je kriva za manjšo oddaljenost od tal, ter za 24 milimetrov spredaj in 12 milimetrov zadaj povečano oddaljenostjo med kolesi, posledično pa je izboljšana vodljivost.
Na voljo bo razširjen paket varnostnih sistemov, tudi sistem za opozarjanje na vozila v mrtvem kotu, kamera za pomoč pri nočni vožnji, 360-stopinjski pregled okoli avtomobila med parkiranjem, tudi prilagodljiv radarski tempomat s funkcijo samodejnega ustavljanja in speljevanja. Cene zaenkrat še niso znane, vendar vstopni model ne bo dosti dražji od aktualnega, za katerega je treba odšteti najmanj 38.790 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drugačen izgled, več tehnologij

Beri dalje
CLE z največ moči
NOVICE
CLE z največ moči
Mercedes-AMG CLE 63
Iztok Krajnc
Futuristični izgled za Los Angeles
NOVICE
Futuristični izgled za Los Angeles
Hyundai ioniq 9
Iztok Krajnc
Hibrid z vodikovo gorivno celico
NOVICE
Hibrid z vodikovo gorivno celico
Renault emblème concept
Iztok Krajnc
Električni range rover sport
NOVICE
Električni range rover sport
Range rover sport EV
Iztok Krajnc
Koncept vodikovega avtomobila
NOVICE
Koncept vodikovega avtomobila
Hyundai initium concept
Iztok Krajnc
Najlažja carrera
NOVICE
Najlažja carrera
Porsche 911 carrera T
Iztok Krajnc
EQC bo postal GLC EV
NOVICE
EQC bo postal GLC EV
Mercedes-benz GLC EV
Iztok Krajnc
Zdaj z 265 ‘konjički’
NOVICE
Zdaj z 265 ‘konjički’
Škoda kodiaq RS
Iztok Krajnc
Admiralska ladja na elektriko
NOVICE
Admiralska ladja na elektriko
Lancia gamma
Iztok Krajnc
Klasika ne gre iz mode
NOVICE
Klasika ne gre iz mode
Audi A7
Iztok Krajnc