Japonci bodo novi C-HR pokazali enkrat poleti, takrat pa bo na voljo tako s hibridnim kot priključnohibridnim pogonom, kasneje tudi s povsem električnim. Avtomobil je trenutno v zadnjih fazah razvoja, zato so ga naši vohunski fotografi ujeli z relativno malo kamuflažne folije na nemškem Nürburgringu, vsekakor pa se lahko vidi, kako dinamično bo zašiljen. Dejansko bo drugi C-HR zelo podoben konceptu C-HR prologue iz leta 2022, le da so bolj konvencionalni stebrički in platišča manjših dimenzij.
slika
toyota C-HR prologue concept 2022
Seveda so spremenili še luči in odbijače, na obraz dodali relativno veliko masko z integriranimi meglenkami, na zadku pa lahko opazimo še difuzor. Luči so tudi malenkost večje kot na konceptu, predvsem pa so luči na zadku, ki se bodo raztezale čez celotno širino, bolj konvencionalne, in se ne bodo razprostirale proti strehi. Po drugi strani pa bo tudi proizvodna izdaja imela dva spojlerja (strešni in na prtljažnih vratih) in relativno položno zadnje steklo, kljuke bodo izvlečne. V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
toyota C-HR prologue concept 2022
V notranjosti lahko pričakujemo velik zaslon na dotik na sredi armaturne plošče, pred voznikom pa digitalne merilnike na 7- ali 8-palčnem zaslonu. Poleg tega bo prestavna ročica še vedno na sredinski konzoli, predvsem pa bo C-HR ponudil več prostora v kabini kot prva generacija, ki je na cestah pristala leta 2016.
slika
Novi C-HR bosta poganjala peta generacija hibridnega pogona in priključnohibridni pogon. Točnih podatkov sicer še ni, vendar pričakujemo, da bo šlo za enak pogon kot pri novi generaciji modela prius, kjer je 2,0-litrski bencinski motor z močjo 111 kW (151 KM) združen z elektromotorjem z močjo 120 kW (163 KM), skupne sistemske moči pa je za 164 kW (223 KM). Baterija bo v tem primeru pogoltnila 13,6 kWh elektrike, C-HR pa bi lahko, če bo šlo za takšen pogon, samo na elektriko prevozil do 90 kilometrov. Klasičen hibrid bo verjetno imel dva pogonska sklopa, šibkejšega z 1,8-litrskim bencinskim motorjem in zmogljivejšega z 2,0-litrskim bencinskim motorjem. Slednji sistem bo proizvedel 145 kW (197 KM) moči, kakšno porabo pa bi lahko dosegli najbolj zeleni lastniki pa zaenkrat Japonci še ne razkrivajo. Popolnoma električen C-HR v drugi generaciji ne bo obstajal, bo pa vstopni model gotovo dražji od aktualnega, ki ga dobite za najmanj 30.350 EUR.
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
slika
Posted on

Drzna druga generacija

Med testiranjem smo ujeli novo generacijo toyote C-HR, ki bo zelo drzna, predvsem pa bo ponudila več prostora v kabini.

Beri dalje
Zamenjava za huracan
NOVICE
Zamenjava za huracan
Lamborghini temerario
Iztok Krajnc
Zelo ekskluzivna izdaja
NOVICE
Zelo ekskluzivna izdaja
Bentley bentayga Apex edition by Mulliner
Iztok Krajnc
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
NOVICE
Razvoj bolj ekološko sprejemljivih letal
Projekt EXACT
Iztok Krajnc
Pripelje že prihodnje leto
NOVICE
Pripelje že prihodnje leto
Porsche 718 boxster electric
Iztok Krajnc
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
NOVICE
Slabo vreme ni zaveznik električnih avtomobilov
Automobile Propre
Iztok Krajnc
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
NOVICE
V Nemčiji za najmanj 24.000 EUR
Opel frontera
Iztok Krajnc
Prvi električni AMG
NOVICE
Prvi električni AMG
Mercedes-AMG GT 4-vratni električni 'kupe'
Iztok Krajnc
Kužkom prijazen koncept
NOVICE
Kužkom prijazen koncept
Genesis X dog concept
Iztok Krajnc
V Angliji je že na voljo!
NOVICE
V Angliji je že na voljo!
Toyota hilux GR sport II
Iztok Krajnc
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
NOVICE
Še vsaj 10 let s klasičnimi motorji
Audi Q5
Iztok Krajnc